Szijjjaaa!!!


Örülök hogy ide tévedtél! Remélem tetszeni fog a blog és szívesen fogod olvasni a történetemet. amit tudnod kell a storyról.

A történet Avril Swanról szól aki Spanyolországban Barcelónában, de most elköltözik szeretett városában. Innen kezdődik a bonyodalom.... Vajon sikerül neki barátokra lelni vagy éppen megtalálni a helyét ebben az új életben? vagy megtalálja a szerelmet? Ki tudja... Olvasd el és megtudod. Köszi hogy benéztél! Remélem többször is be fogsz. Szia
Cserrybogyesz

2011. június 11., szombat

27.fejezet

Sziasztok! meghoztam a fejezetet... egy kicsit rövidke lett. az elmúlt héten táborba voltam azért nem jelentkeztem egyik blogomon sem.. de most itt a rész.. kicsit rövidke lett...  ihlet hiánya miatt...:S


A lélegzetem is elállt, amikor megláttam azt a csodás kövekkel díszített gyűrűt. Valami eszméletlen milyen szép volt. Seth szeme pedig, boldogsággal volt teli és talány egy apró kis bizonytalansággal, de ez eltűnt, amikor megszólaltam.
- Igen, igen és IGEN!!!!!! – ugrottam a nyakába és ő pedig megpörgetett maga körül.
- Komolyan?- kérdezte vidáman, amikor letett a földre.
- Teljesen! – mondtam miután a két tenyerem közé, fogtam az arcát és megcsókoltam. Ő, pedig újra fölkapott és egy újabb kört írt le velem.  Majd fölhúzta az ujjamra, a gyűrűt. – Szeretlek
- Imádlak!- kiabálta vidáman, mire én felnevettem
- Én is éged!- simogattam meg az arcát. Lassan sétáltunk kéz a kézben Sethtel a parton egymásnak simulva. Annyira boldog voltam, hogy madarat tudtak volna velem fogatni, legszívesebben pattogtam volna, amit meg is tettem később. Szembe fordulva vele pattogtam hátra felé, amin ő csak vigyorgott. Majd amikor sikerült leállnom, akkor maga mellé vont és derekam köre fonta erős karjait. Egyenesen a tűz körül ülő banda felé vettük az irányt.  Leültünk a srácok közé egymásnak dőlve néztük, ahogy a tengeri só kékre festi a tüzet.  
- Na és sikerült?- törte meg a tűz ropogásának hangját Embry. Egymásra néztünk Sethtel, majd vissza Embryre.
- Igen- válaszolta büszkén Seth- Srácok! Be kell jelentenünk valamit!- itt rám nézett majd megfogta a kezemet s fölhúzott. – Megkértem Av kezét és ő igent mondott!- vigyorgott boldogan és meg szorította a kezemet, én pedig pironkodva bújtam bele a vállába, majd mindenki végig gratulált nekünk, amikor pedig újra hallgattuk volna a tűz csendes kis ropogását, Zora megzavart.
- az, az igazság, hogy.. Jacob már régóta megkérte a kezemet, és ti csak azért mentetek el gyűrűt keresni, hogy mi addig Sethtel elintézzük, hogy Senor Brandtől megkapjuk a nagynénid halála előtt átadott gyűrűjét. – mosolygott kedvesen, mire az én szemembe könnyek gyűltek. Annyira aranyosak voltak, hogy ilyet megtettek értem, és elmentek azért, hogy elkérjék a gyűrűt. Meghatódva borultam második családom karjába, majd meg fordultam és újdonsült vőlegényem nyakába borulva csókoltam meg. Míg mögöttünk megszólalt egy hang, Embry volt a tulajdonosa.
- Gyerekek, aztán nem csinálni egy kis pocaklakót- röhögte én, pedig bemutattam neki, miközben még mindig csókoltam Sethet.


***

-         Apu tud róla?- kérdeztem, amikor a szobájában ülve az ágyán nézegettem a kezemen lévő gyűrűt.
-         Nem kérhettem volna meg a kezedet, ha nem kértem volna ki Charlei áldását. – motyogta a vállamba
-         Miért?- húzódtam el egy kicsit, hogy lássam az arcát.
-         Mert anyu kikötötte, hogy muszáj megkérdeznem erről apukádat is.- nyomott puszit az arcomra. A kezével végig szánkázott a vállamon, amiről lelógott a felsőm kivágott nyaka. Majd pár apró csókkal és végig hintette a vállamat felfelé haladva, végig puszilgatva a kulcscsontomat, majd az arcomra, kihagyva a számat, amit végül meg elégetem és a hátamra fordulva, lehúztam a fejét és megcsókoltam. Pihegve feküdtünk egymás mellett, Seth keze a fejem alatt volt és úgy néztük a másikat. – elmegyünk holnap valamerre, Hercegnőm?- játszott a hasamon körözve az ujjával.
-         Hmm.. merre van kedved menni?
-         Vidámpark?- csillant fel a szeme mire engem is lázba hozott.
-         Okés- nyomtam rá a számat az övére, majd kimásztam az ágyból és fölkaptam a törülközőmet meg a neszesszeremet és a fürdő felé vettem az irányt. Már csak melltartóba és bugyiba álltam a tükör előtt és épen babráltam a hajammal, amikor kinyílt az ajtó és Seth lépett be rajta.
-         Óó hello.- ölelte át a derekamat hátulról rajtam, pedig végig futott a hideg, mert Sethnek meleg tenyere lecsúszott a derekamig. Én pedig megfordultam és megcsókoltam. Seth megnyitotta a csapot, a meleg vizet engedett a kádba. Amikor pedig megtelt meleg habos vízzel a kád mind a ketten beültünk a vízbe és neki dőltem Seth mellkasának. Csináltunk már ilyet, még mielőtt összevesztünk volna. Olyan jó volt így ülni. Olyan nyugodt, és mégis csodás pillanat volt.  

2 megjegyzés:

  1. Szia, baba :))
    Júj ez nagyon cuki lett, igén én mondtam, hogy igent fog mondani:DDD A gyűrűs dolog meg tényleg nagyon aranyos volt tőlük*-*:$
    Remélem nagyon sietsz a kövivel :P
    Puszi!
    Dóri

    VálaszTörlés
  2. szia ez nagyon jó gratulálok

    VálaszTörlés