Szijjjaaa!!!


Örülök hogy ide tévedtél! Remélem tetszeni fog a blog és szívesen fogod olvasni a történetemet. amit tudnod kell a storyról.

A történet Avril Swanról szól aki Spanyolországban Barcelónában, de most elköltözik szeretett városában. Innen kezdődik a bonyodalom.... Vajon sikerül neki barátokra lelni vagy éppen megtalálni a helyét ebben az új életben? vagy megtalálja a szerelmet? Ki tudja... Olvasd el és megtudod. Köszi hogy benéztél! Remélem többször is be fogsz. Szia
Cserrybogyesz

2010. december 4., szombat

bevezető

FIGYELEM! amit most fogtok olvasni az lehet h hihetetlen de igaz! vannak benne dolgok amiket éltetekben nem gondoltátok volna h meg fog történni! VIGYÁZTAT! Aki elolvassa az tudni fogja az egész életemet! Csak az kezdje el olvasni ezt a könyvet aki igazán bízik magában!

-Avril Rosalia Swan!-hallottam egy rikácsoló hangot. a tanárnőm... a szemem felpattant és a fejemet is lassan felemeltem majd körbenéztem hogy hol vagyok, rá kellet jönnöm hogy az iskolába.....
- mi történt?-suttogtam Zorának
- óra van édes Csipkerózsikám.-vigyorgott. de ekkor már ki is csengettek. székek tologatása beszélgetés hallatszott körülöttünk a tanárnő még valamit mondott de mi nem értettük.- na nee már ez volt az utolsó óra ahol mellettem ülhettél...-csuklott el a hangja.
-jaj ne csináld Zora. hidd el majd visszajövök még és még látsz itt Barcelonában. sőt még itt a suliban is, és nem csak azon a falon ahova a rózsaszín habcsók kiteszi h ki volt a mai áldozata..-nevettem fel
-én értem de akkor is.....
-na Zora. tegnap már a tűzoltókat is kikelet volna hívni hogy eltakarítsák az a sok vizet onnan mit tegnap sírtunk! -mosolyogtam és megöleltem.Zora az egyetlen barátnőm aki egyben a legjobb is nah szóval ő az egyetlen olyan lány aki sóba állt velem amikor idekerültem. jaj nem is mondtam azt sem tudjátok hol vagyunk. ez itt a Barcelonában lévő boszorkány és varázsló iskola. és én ma este repülök ki Amerikába a Washington államban lévő Froksba megtudni ki is az én igazi apám. Anyám aki mint kiderült az apám unokatestvére de ő befogadott 3 éve halt meg agyvérzésben. itt élt Spanyolországban. de az apámmal sohasem találkoztam eddig... kint voltunk a parkolóban a kocsim amit még Zorától kaptam a 17 születésnapomra ami nem is olyan régen volt tőle kaptam egy Volvo xc60-ast hogy ne kelljen azzal a vén öreg robogóval mászkálnom. először ellenkeztem de aztán belegyeztem és ma már imádom egyszerűen ezt a kocsit. beültem és kihajoltam az ablakon. Zora könnyel megtelt szemével találkoztam. átöltem és egy búcsú puszit nyomta az arcára. a lelkemre kötötte hogy az erőmet semmilyen baromságar.
-jójó na tudod hogy nem fogom megígértem.elindultam a kocsimmal nagy nehezen hisz nem volt kedvem itt hagyni a majdnem szülővárosomat és azt a helyet ahol volt olyan személy aki beengedett a családjába és a testvéreként szeretett.

1 megjegyzés:

  1. WOW!
    És mégis ki lenne az apja?!
    Charlie? Vagy valami totál új pasi?
    Várom a kövit...
    Pussy
    DorCsa

    VálaszTörlés