Szijjjaaa!!!


Örülök hogy ide tévedtél! Remélem tetszeni fog a blog és szívesen fogod olvasni a történetemet. amit tudnod kell a storyról.

A történet Avril Swanról szól aki Spanyolországban Barcelónában, de most elköltözik szeretett városában. Innen kezdődik a bonyodalom.... Vajon sikerül neki barátokra lelni vagy éppen megtalálni a helyét ebben az új életben? vagy megtalálja a szerelmet? Ki tudja... Olvasd el és megtudod. Köszi hogy benéztél! Remélem többször is be fogsz. Szia
Cserrybogyesz

2010. december 29., szerda

 Dance Dance and Partyelőkészület..:D


reggel van és én még mindig nyomom az ágyat. a szemembe süt az a k*rva nap.kinyitottam a szememet és a nap útjába tettem hogy ne bántsa a szememet. Embry még nagyban szuszogott mint valami édes kis kutyus. kibontakoztam a karjaiból és elindultam le a lépcsőn. lefelé a lépcsőn már láttam hogy valaki lent van. sőt valkik.
-jó reggelt Csipkerózsika.-vigyorgott Jared
-hello-motyogtam. leültem az asztalnál az egyik székre
-hoztam palacsintát- mosolygott kedvesen Emily
-jaj köszi.-és már el is kezdtem magamba lapátolni az ínycsiklandó reggelit. nagyban beszélgettünk amikor megnyikordult az egyik lépcső fok. mindannyian a hang irányába nézünk Embry volt az. oda csoszogott mellém és leült az egyik székre. fejét a 2 hatalmas tenyerébe fektette.-jó reggelt
-viszont.-motyogta
-hogy aludtál hétalvó?-kérdezett rá Leah.
-nagyon kellemesen kösz.- most már felemelte a fejét. megfogta a másik villát el ő is elkezdte enni a palacsintát.-volt egy szobatársam-itt rám pillantott.
erre  Jared el kezdett vigyorogni
-rossz aki rosszra gondol- szólt Emiliy
-de hülye aki nem- mondtuk egy szerre Leah-val és felnevettünk.
- na jó inkább egyetek-parancsolt ránk Emily. mi pedig engedelmeskedtünk. miután végeztünk a reggelivel a fiúk mentek az Istenük felé(mi is lenne az ha nem a TV) mi pedig leültünk az asztalhoz és beszélgettünk.-hogy-hogy ide jöttél mármint Froksba?
-öhm hát ez elég bonyolult. hát eddig én ugye Spanyol országban éltem Barcelonában. ott éltem ott nőttem fel ott tanultam. imádtam ott lakni. a barátnőm Zoránál és családjánál laktam olyan volt nekem mint egy húg. és hát engem mindig is érdekelt hogy kik is az igazi szüleim.rátaláltam Claire a nagynénémre mint kiderült Charlei rokona. nála laktam egy ideje amikor meghalt agyvérzésben. olyan volt nekem mint egy anyuka. végül rátaláltam Chaliera és most itt vagyok. TÁDÁM!
-sajnálom a nagynénédet. és Bellával hány év van köztetek?
-2. én most 16 vagyok.-ekkor meg jött az emlegetett szamár nővérem...Jacob társaságában.
-sziasztok-köszöntek
-helloka-köszöntünk vissza. Bells leült mellénk Jake pedig a fiúkhoz ment akik még mindig az Istenüket bámulták. végül elkezdtünk készülődni Billy szülinapjára neki álltunk a főzésnek de rá kellet jönnünk hogy nincs elég tésztánk.
-majd én elmegyek- ajánlottam fel készségesen. elindultam a  boltba de útközben beleütköztem Sethbe.
-szia Avril- köszönt az ajtójukból.-hova hova?
-szia. boltba tésztáért.
-várj én tudok adni. miért nem Leah jött érte?-fordult befelé az ajtóból hogy kivegye a tésztát a kamrából.
-jaj azt megköszönném. mert én fel ajánlottam.-mosolyogtam és elvettem a három csomag tésztát. visszaindultam miután elbúcsúztunk. amikor visszaértem már lehetett hallani a hifiből szűrődő zenét. éppen egy kedvenc Pink számom ment. betáncoltam magamat a házba. mindkét fiú csak nézett engem. én pedig kinyújtottam rá a nyelvemet. elkezdtem főzni az a nagy adag tésztát. egyszer csak egy forró leheletet éreztem a nyakamon.
-mit csinálsz?-ölelte át a derekamat hátulról. a szívem majd ki ugrott a helyéről.
-ép..éppen tésztát főzök amint látod.-fordultam meg-lányok?-olyan közel volt hozzám mint még eddig soha.
-elmentek kipakolni a partra mert ott fogják tartani.
-értem-visszafordultam a gázhoz hogy elzárjam és leszűrjem a tésztát.. addig Embry nézését végig éreztem a  hátamban. miután leszűrtem a tésztát vissza fordultam hozzá.
-és most?-kérdeztem meg.

itt a felyezet. ugye *baba* most itt van. a türelmetlen mindenedet. x)
pusy komikat pls!

Itt a videó amin avril táncolt a házban..:)

6 megjegyzés:

  1. Szija Bogyeszkém!Örülök h gondoltál rám!
    puszi *baba*
    Ui.:jó volt a feji csak kár h ilyen rövid!:(szeretlek

    VálaszTörlés
  2. szijja baba..:D
    jaj hát bakker itt csesztetcc h mikor lez kész mikor lesz kész még széphogy ösztönzől..:D de nem csak te hanem MINDENKI..d:
    tudom és sajnálom de már nekikezdtem akövinek is..:D
    én is szija pusy

    VálaszTörlés
  3. óó ilyen rövid?!!
    na mind, de nagyon jó volt!!
    várom a frist!!

    VálaszTörlés
  4. bocsánat tudom tényleg rövid lett...... sajnálom

    VálaszTörlés
  5. Manóóm!
    nekem tetszett, és remélem hamar kapunk újat x)
    naggyon-naggyon szeretlek!(L)
    pussy
    cukkorborsód xD

    VálaszTörlés
  6. szijóóóó...!!
    köszikeee
    igen-igen ma!!
    én is nagyon(L)
    mi van veled csajszi?
    írtam skypeon de te nem válaszoltál...:(
    pussyláw

    VálaszTörlés