Szijjjaaa!!!


Örülök hogy ide tévedtél! Remélem tetszeni fog a blog és szívesen fogod olvasni a történetemet. amit tudnod kell a storyról.

A történet Avril Swanról szól aki Spanyolországban Barcelónában, de most elköltözik szeretett városában. Innen kezdődik a bonyodalom.... Vajon sikerül neki barátokra lelni vagy éppen megtalálni a helyét ebben az új életben? vagy megtalálja a szerelmet? Ki tudja... Olvasd el és megtudod. Köszi hogy benéztél! Remélem többször is be fogsz. Szia
Cserrybogyesz

2010. december 10., péntek

Szikla

helloka...=D
hát ez az egyik leghosszabb rész eddig. Szóval véleményeket kérek!!!!(könyörgő szem)
 puss


Ugrás


másnap reggel arra ébredtem hogy valaki/valakik beszélgetnek odakint......
ki nyitottam az ajtót.
-szia apu apu itt vagy?
-igen de halkan mert Avil még alszik....
-itt van?
-igen de csöndesen
-nem kell és igen itt vagyok Bella.
-jaj de jó hogy itt vagy-ugrott a nyakamba
-szia én is örülök hogy itt lehetek.
-jaj ugye nem mondod hogy a vendég szobában aludtál?
-öhm de.-mosolyogtam
-na akkor most jössz fel hozzám!-parancsolt vigyorogva-ott nagyon hideg van!
-fáztál?-nézett Charlei rám
-kicsit de felvettem egy pulcsit és jobb volt
-na futás felfelé. egy kettő- emelte fel a hangját Bella
- lányok. Jacob hívott hogy kettő felé menjetek majd le a partra.
-jó renden-mondtuk egyszerre. felcuccoltunk felvittük a felfújhatós matracot. háromnegyed órát bénáztunk vele mikor végre megtaláltuk a dugót ahova be kellet dugni a pumpát. aztán még félórán keresztül nem bírtuk felfújni a matracot.  Bella folyton ráesett mert az út közepére tettük és így mindíg kijött belőle a levegő ímit eddig belepumpáltam..... végül csak sikerült...:)
-na ezzel végeztünk is..
- és mindjárt 2
- elindulunk?
-aha csak veszek egy rendes nadrágot....
-én is. amúgy hogy tetszik itt?
-mármost imádom..nevettem
-aham értem és milyen Jacob?
-mi?
-tetszik?
-ööö Bells 1 napja vagyok itt....
-tudom de tetszik??
-helyesnek helyes nem tudom Bella tényleg.-nevettem fel. - beültünk a kocsiba és elindultunk a part felé..... úgy negyed háromra le is értünk a fiúk egy nagy tölgy fánál ácsorogtak-sziasztok
-hello-köszöntek vissza
-mit csináljunk?-tette fel a kérdést rögtön Embry
-hhmmm nem tudom.- egyszerre csak azt vettem észre hogy Embry már majdnem átkarolja a vállamat. elgé furcsán nézhettem rá mert kicsit eltántorodott. de nem sokáig mert amint a partra értünk és leültünka kövek közzé rögtön megint a közelembe volt.
-ugrunk sziklát?- szólalt meg egyszer csak Paul
-aha-mondták egyszerre Bellát kivéve
-én nem!-szólt előre
-öhm..én kipróbálnám-mosolyogtam
-ohm gyere Bella próbáld már meg tudom hogy a múltkori nem volt jó de most hidd el a húgod is ugrik.-győzködte Jacob
-na jó, talán.-15 percet meneteltünk
-kiugrik elsőként?-mindenki rám nézett
-na ne már- miért én ugorjak elsőnek?
-ugrok veled-ajánlotta fel Embry
-oks. gyere-fogtam meg a kezét.
- 3-ra ugrunk.jó?
-rendben. Bellus-fordultam vissza
majd ugrok Jacobbal-mondta és megszorította Jake kezét.
-hát jó akkor mehetünk?-pillantottam Embryre
-persze. 1,2,3-és már ugrottunk is. Embry fogta a kezemet végig, érintse szinte égette a kezemet de az most jelen pillanatban nem érdekelt. sikítanom kellet az adrenalintól ami csak úgy dübörgött a vérembe mint valami drog. már csobbantunk is. nevetve jöttem a felszínre. Embry is vigyorgott.-nah milyen volt?-kérdezte mint egy kis gyerek aki várja az ajándékát.
-elképesztő. csodás. egyszerűn áááááá-sikítottam nevetve.-köszönöm
-mit?
-azt hugrottál velem.
- egy féle képen meg köszönheted- úszott közelebb
-nem hinném hogy jó ötlet lenne-suttogtam még közelebb jött pár centi volt köztünk amikor valaki csobbant. Bella jött fel először azután pedig Jake.-szia....-mosolyogtam
 -helloka-köhögött.-  a fogaim szinte már mák darálóba mentek át annyira fáztam
-na én elkezdtek kifelé úszni,ha nem baj-Embry nem hagyott egy percre sem egyedül.amikor sekélyebb vízhez értünk már a derekamat ölelte. kibújtam a karjai közül és szépen bocsájtóan néztem rá-ááá de k*rva hideg van. Bella siess már. a kocsi kulcs merre van?
-ott a pulcsim alatt- vacogva fordult Jacob mellkasába. elkaptam a kocsi kulcsot és már rohantam is a kocsim felé.kivettem 2 pulcsit és két pokrócot is. meg fordultam és kivel találtam szembe magam hát csak nem Embry????
-Figyelj Embry. Én nem tudom hogy mit akarsz de nekem ez még gyors. ki vette a kezemből és hátat fordítva visszafelé indult. -most meg bántottalak?
-nem
-hát akkor?
-semmi bajom csak....-tovább indult.
-csak?- megtorpant és felémfordult
- nagyon szép lány vagy, nagyon tetszel nekem. és nem nagyon sikerült fékezni magamat.- mondta. arca annyira elgyötört volt hogyha akartam volna akkor sem tudtam volna mérgesnek lenni rá. olyan volt mintha egy kis kölyök kutyusra kellene haragudni.
-jaj Embry-öleltem át-ez a  baj? miért nem mondtad el? helyes srác vagy meg minden de nekem ez gyors. kezdjük tiszta lappal oks?
-rendben--kicsit elengedtem hogy a szemébe nézzek.
-vigyort-mosolyogtam rá. erre rám mosolygott azzal az irtó szexi mosolyával amitől lányok ezrei ájulnának el a ha nekik csinálná.
-na gyerünk menjünk- elindultunk a tűz felé. az égbolt már csillagos volt. a fiúk tüzet gyújtottak oda dobtam Bellsnek a takarót és a pulcsit én is felvettem és a vállamra tettem leültem a homokba és úgy próbáltam melegedni. Jacob és Bella annyira aranyosak voltak. Bella és még azt mondta nekem hogy nem tetszik neki Jake. pedig annyira jó párt alkotnának. Jacob szerintem pont olyan srác aki Bellának való csak Bella is annyira vak... na majd én akcióba lépek =) nagyban beszélgettünk amikor elkezdett csörögni a telefonom a pulcsim zsebében. Juanelló(ejtsd:huanító) volt.
-szija édesem. úgy eltűntél
-mit akarsz?-kérdeztem vissza spanyolul
-jaj baba ne csináld már.tudod hogy hiányzol?-full részeg volt a srác.
-te be vagy baszva- ezt angolul mondtam.
-neeeeemm-hallatszott.
-nem úgy tűnik. Figyelj szólj Adamnek hogy vigyen haza. legalább be is vagy tépve?
-ja
-na jó. hello- le csaptam a teleont.mindenki engem nézett.-öhm az egyik spanyol ismerősöm.kicsit részeg
- hallotta szerintem mindenki-morogta Embry. nem értem miért de úgy felhúzta magát valamin. 11 óra volt és mi még nevetgéltünk. egyre laposabbakat pislantottam.Embry vállára borult a fejem és elaludtam. este a kocsi dorombolására ébredtem.

5 megjegyzés:

  1. Hát Nikikém... kitettél magadért, grat!
    Húú Embry*kaján vigyor*
    Tán bevésődött Avrilba???
    És akkor most mi van Bellsel meg Jakeel? És hol van Edward???
    Siess a frissen, vagy odamegyek, és ellátom a bajod!!!
    Puszi, szeretlek
    Dórikád

    VálaszTörlés
  2. nah dórikám igen ez most extragigamegahosszú feji lett..:D
    hát kitudja mi van embryvel és avrilel meg aztán bellussal meg jakkel....majd meglátod.. na edward nah az jó lesz..:D(gonoszfej)
    próbálok talán malesz firss de nem tom csak LEHET!:D

    VálaszTörlés
  3. hát ez jó lett..
    Remélem Embryvel nemsokára már közel lesznek egymáshoz. :D
    várom a Frisset. Mikor lesz??,

    VálaszTörlés
  4. szija..:d köszi szépen....
    majd meglátjuk ;)
    hzom hozm sietek csak be kell gépelni..:D

    VálaszTörlés
  5. sziaa :D
    sry hogy csak most írok kommit, de nem voltam gépnél :S
    de aam nagyon jó lett! Benne vagy egy linkcserében?? az én blogommal ( the wolf is my life )??
    nálam válaszolj lécci! :)
    és kérlek siess a frissel! ^^ x)
    love : bree. (L)

    VálaszTörlés