Szijjjaaa!!!


Örülök hogy ide tévedtél! Remélem tetszeni fog a blog és szívesen fogod olvasni a történetemet. amit tudnod kell a storyról.

A történet Avril Swanról szól aki Spanyolországban Barcelónában, de most elköltözik szeretett városában. Innen kezdődik a bonyodalom.... Vajon sikerül neki barátokra lelni vagy éppen megtalálni a helyét ebben az új életben? vagy megtalálja a szerelmet? Ki tudja... Olvasd el és megtudod. Köszi hogy benéztél! Remélem többször is be fogsz. Szia
Cserrybogyesz

2010. december 4., szombat

1. rész

nahhh dórikaaaa! most megfogd tudni a kérdésedre a választ!!!Tátátrátátáááá!!xD



12 órát utaztam Port Angelesbe. a repülőtér aulájában csomagokat tolva jelenetem meg. sürgölődő forgolódó emberek mászkáltak mint 1 hangyaboly. körbenéztem jobban és ekkor megláttam a nevemet egy táblán amit egy bajszos 40-es évit élő férfi állt oda mentem.
-szia Avril-ölelt meg Charlei
-Szia Charlei.
-Óó kicsim te mennyit nőttél ebben a 9évben.
-Hát igen 6 éves koromban voltam utoljára itt anyuval.
-na de gyere menjünk-megfogta a csomagok egy részét és elindultunk a rendőrautó felé. másfél órát utaztunk amíg Forksba nem értünk onnan már csak 10 perc volt. Cahrleivel az egész utat végig beszéltük. megálltunk egy fehér kis ház előtt.- hát itt volnánk.-mondta miután beléptünk a házba és szembe találtam magamat a nappalival. elkísért a vendégszobáig.- szólj ha kell valami. pokrócot majd hozok mert itt elég hűvös szokott lenni.
-rendben köszi.
-nincs mit kicsim.-kipakoltam és berendezkedtem a "szobámba". úgy 7 óra felé Charlei szólt hogy jöjjek ki a konyhába.
-szóval ha van kedved akkor le mehetnénk az egyik is merősömhöz a La Pushba.
-rendben ok. van kedvem. legalább látom a partot is.
-nem olyan nagy szám mint Spanyolországban.
-nem fog zavarni sokkal jobban kedvelem a csendesebb helyeket.
-most már látom miét hasonlítasz annyira Bellára.apropó Bella majd jön este csak egyik barátnőjénél van és azt üzeni hogy sajnálja hogy nem tudott itt lenni az érkezésednél.-bólintottam.-hát akkor indulhatunk?
-persze- most is végig beszélgettük az egész utat amíg meg nem érkeztünk egy kis piros házikóhoz. a verandán pedig egy tolószékes Charleival egyidős férfi ült.
-szia Billy. ő itta lányom.
-szia Billy Black vagyok.
- Avirl Swan- ráztam kezet vele.
-fiam gyere ki kérlek itt van Chalei most jött lánya-megnyikordult az ajtó és kijött rajta egy velem egy idős srác is. rövidre nyírt haja égnek állt a zselétől és egész jól kigyúrt testtel rendelkezett. kész Adonisz.....
-Hello Jacob Black vagyok.
-Avril Swan.szia.-Billy és Charlei már el is tűntek a szobából pedig baseball megy zajai szűrödtek ki. leültünk az asztalhoz.
-kérsz valamit enni,inni?
-nem köszönöm.
-mikor érkeztél ide?
-úgy 7 órája.
-értem. és eddig hogy tetszik?
-szép hely. nagyon tetszik. már most.-mosolyogtam.
-és meddig maradsz ha kérdezhetem
-hát még magam sem tudom.....-ekkor valaki csöngetett. Jacob felállt és kinyitotta az ajtót. az ajtón 4 srác jött be úgy néztek ki mint Jacob.
-hello haver, wow ki ez a szép idegen?-mosolygott rám az egyik
-Seth áll jár le.
-sziasztok Avril vagyok.-intettem nekik.
-hello én Paul Ryan
-Jared Costa
-Seth Clearwater
-Embry Call.-egész este beszélgettünk. elég jól szórakoztunk. 11-felé Charlei szólt hogy ideje indulni. elköszöntem mindenkitől. amikor kiléptünk sz ajtón Seth utánunk szólt.
-hé avril!-odafordultam-holnap gyere le a partra majd jó?
-oks. jó éjt
-jó éjt-hazamentünk és lefeküdtünk aludni. másnap reggel arra ébredtem hogy valaki/valakik beszélgetnek odakint......

TÁDÁM!!!!!!!!REMÉLEM HOGY TETSZETT. KOMIKAT ÍRJATOK LÉGY SZÍVES!

5 megjegyzés:

  1. Én montam h charlie az apja!
    HEHE...
    am jó lett <333
    siessssssss.....!!!!!!
    Puszi, szeretlek
    DorCsa

    VálaszTörlés
  2. szijjjaaa édes kis manóm!:D
    mondtam már hogy jó a logikád..:D
    köszönöm..:D (L)
    pusszi.
    próbálok sietni!:D

    VálaszTörlés
  3. Szia.
    Nagyon jó lett a fejezet, kiváncsian várom a folytatást. :)
    Siess a frissel!
    love
    b.s.
    ui.: És köszönöm a díjat, meghogy r.o. lettél a blogomon! ;)

    VálaszTörlés
  4. szia.:d
    köszönöm próbálok sietni....:D
    jaj nincsne micsodát kösszönöd...:d
    é azt sem hogy r.o lettem a blogodnak...;D
    pusy

    VálaszTörlés
  5. nagyon jóóóó
    várom a folytatást!!!
    mikor lesz következő fejezet??

    VálaszTörlés