Szijjjaaa!!!


Örülök hogy ide tévedtél! Remélem tetszeni fog a blog és szívesen fogod olvasni a történetemet. amit tudnod kell a storyról.

A történet Avril Swanról szól aki Spanyolországban Barcelónában, de most elköltözik szeretett városában. Innen kezdődik a bonyodalom.... Vajon sikerül neki barátokra lelni vagy éppen megtalálni a helyét ebben az új életben? vagy megtalálja a szerelmet? Ki tudja... Olvasd el és megtudod. Köszi hogy benéztél! Remélem többször is be fogsz. Szia
Cserrybogyesz

2011. augusztus 26., péntek

29.fejezet


Sziasztok! Tudom nagyon sokat késtem.Sajnálom ez a nyár most eléggé összejött főleg az utolsó egy hónap. Azért jó olvasást. És komika:)))

Gyorsan becsuktam az ajtót a kardigánomat rögtön összehúztam magamon, majd nagy léptekkel mentem a kocsi felé, aminek sötét ablakain nem lehetett belátni. Amint kinyitottam az ajtót megcsapott az a kellemes illat, amint becsuktam az ajtót és a kocsi már is elindult.
-         Szia! – Fordultam felé mosolyogva. – Bocsi amiért olyan csúnyán beszéltem veled. – biggyesztettem le z alsó ajkamat.
-         Semmi baj, én is makacsa vagyok, és bízok benned. Tudom, hogy nagyon ügyes vagy, és nem kétkedek benned, csak konok idióta vagyok. Aki félti az ő egyetlen menyasszonyát. - fordult felém amikor piros volt a lámpa, és dobott egy szívdöglesztő mosolyt. Összekulcsolta az ujjainkat, és csak akkor engedte el amikor sebességet váltott. Fél óra alatt beértünk Port Angelesbe, igaz Seth tövig nyomta a gázt. Amint megláttam a hullámvasutakat és az óriás kereket, rögtön izgatott mosoly kúszott az arcomra. A szemem sarkából láttam amint Seth jót mulat az arckifejezésemen. Ahogy leparkoltunk a srácok már ott is termettek a kocsi elejénél.
-         Sziasztok!- köszöntem nekik mosolyogva és becsuktam a kocsi ajtaját. Én is az elejéhez mentem, és nem telt el egy perc de már egy forró kar ölelte át a derekamat.
-         Ugye nem volt hangos tőletek a ház? – Kérdezte mikor elengedtem Bellát, persze ott volt az arcán az a lemoshatatlan kaján vigyor. Mire én hasba, Leah pedig vállba vágta
Break Dance(ezt a képet mi csináltuk Ausztriába barátnőimmel  <3 Prater)
-         Kussolj Paul. – mordult rá. – Na de most itt fogunk állni?- ragadta meg a kezemet majd a bejárat felé kezdett el ráncigálni, miután megvettük a  jegyeket, a lányok már húztak is befelé. Hatalmas volt a terület ahol a park elhelyezkedett. Tele jobbnál jobb, izgalmasabb, adrenalin növelő játékkal amit csak el lehetett képzelni. Kicsitől kezdve az óriás hullámvasútig, dodjemek és körhinták dögivel és egyéb más hányinger keltő és gyomor átforgató játék. Persze hogy elsőként egy úgymond gyengére vittek föl a lányok. A fiúk pedig lentről kacagtak rajtunk ahogy sikoltozunk, lóg kezünk lábunk lefelé, és integetünk. A lányok gyomra többször az égbe vagy  a nyakukba volt, míg nekem meg sem kottyant. Amikor lejöttünk rajtam kívül mindenki szédelgett, amin persze megint csak jól mulattunk. Persze a második az ehhez képest kész hánytató gépezet. A fiúkkal kellett fölülnöm, Sethtel egymás mellé ültünk. Olyan gyors volt ez a hullámvasút, hogy azt hittem hogy leszáll a hajam a fejem tetejéről. De akkor ez még nem minden. Elindultunk fölfelé a hurokban, de kocsi megállt a hurok közepén épp amikor fejjel lefelé lógtál, adott vagy három másodpercet, hogy földolgozd, hogy hol is vagy, majd hirtelen elindult ugyan olyan gyors sebességgel, hátra mint amikor előre ment. No hát maikor erről lejöttem, Sethnek néha utánam kellett kapnia, mert különben elestem volna. A lányok szerették volna ha fölmegyek velük a Break Dancere. Este tizenegykor zárás időben hagytuk el a parkot.
-         Seth eljössz hozzánk? – kérdeztem amikor az kocsi mellett álltam.
-         Hát ma nem hinném, őrjárat van. – húzta el a száját.
-         És mi lenne ha eljönnétek hozzánk lányok, ameddig a fiúk lesznek otthon?- ajánlotta Leah.
-         Én benne vagyok. –mondta Kim
-         Mi is. –Néztünk egymásra Bellával.
-         Akkor ugorjatok haza cuccotokért. Meg kis párnáért aztán gyertek. - mondta Leah
-         Film kell? – kérdeztem
-         Aha ha nem baj?
-         Nem de hogy. Na akkor fél óra múlva ott nálatok?- kérdeztem már a kocsi ajtajának kilincsét. Amikor bólintottak kinyitottam az ajtót és be is ugrottam.
-         Na nézzétek! A lányok lekoppintottak! – háborgott Jared vicelődve.



-         Na és hogy van a picúr? – Kérdeztem Leahtól, miközben vártuk, hogy a kukorica kipattogjon.
-         Jól van. Köszi, most anyu akart rá vigyázni. Nagyon oda vannak egymásért. – mosolyogta, majd amikor elkezdett sípolni a mikró kivette a zacskó és a tartalmát beleöntötte egy tálba majd ráraktam a tálcára amin a többi nassolni való és bevittem a lányokhoz. Leültünk a kanapéra amit kinyitottunk egy ágy lett belőle. Beültünk egy filmet félálomba így a Sex és New York kettőre esett a választásunk. Úgy fél négy felé elaludtunk egymásnak dőlve derékig betakarózva chipssel és egyéb nassolni valóval az ölünkben. Reggel simogatásra keltem föl.
-         Hercegnőm! Ébresztő! – mosolyogta kedvesen Seth – Szép reggelt. Hogy van az én kicsi menyasszonyom? – hajolt közelebb majd megcsókolt.
-         Hmm..  Jól vagyok köszönöm. És te kicsi farkasom?- túrtam bele a hajába majd a tarkójára csúsztatta a kezem.
-         Én is habár az éjszakám kevésbé volt kellemes. – húzta el a száját.
-         Most legalább nem rugdostalak. – mosolyogtam, mindig mondogatta, hogy rugdosom éjszakánként. Seth csak morcosan összehúzta a szemöldökét, majd újra megcsókolt.

-         Szia Apu! – vettem le a kardigánomat

-         Szia Kicsim! – adott egy puszit az arcomra, amikor lehajoltam hozzá. – Seth?

-         Mindjárt jön, csak tegnap nagyon pöfögött valami a kocsin és megkértem, hogy nézze már meg. De szerintem a kipufogó lyukas…- mondtam miközben fölkaptam apu üres sörös dobozát, és kivittem, kidobtam, majd bevittem egy másikat ami tele volt.
Vidámpark este(részlet)  ( Ez Ausztriába van Prater)

-         Köszönöm. –mosolygott rám, majd lehúzott maga mellé a kanapéra, és tovább bámulta a kosár meccset az ajtó kinyílt és bejött rajta Seth maszatos kézzel.

-         A kipufogó a ludas. Ki van lyukadva. – ment be a fürdőbe, hogy kezet mosson.

-         Háh én meg mondtam. –vigyorodtam apámra. Seth is bejött a szobámba föl álltam, és kiindultam a konyhába. Amikor elmentem Seth mellett, szóltam neki hogy üljön le apu mellé. Elé is letettem egy dobozt, sört, már bele is merültek a tv bámulásába. - Hát jó! Kell még valami?

-         Nem válaszolták egyszerre, és tovább bámulták a tv-t.

-         Akkor én.. Na mind egy. Jó tv-zést. – mentem föl a lépcsőn.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése