Szijjjaaa!!!


Örülök hogy ide tévedtél! Remélem tetszeni fog a blog és szívesen fogod olvasni a történetemet. amit tudnod kell a storyról.

A történet Avril Swanról szól aki Spanyolországban Barcelónában, de most elköltözik szeretett városában. Innen kezdődik a bonyodalom.... Vajon sikerül neki barátokra lelni vagy éppen megtalálni a helyét ebben az új életben? vagy megtalálja a szerelmet? Ki tudja... Olvasd el és megtudod. Köszi hogy benéztél! Remélem többször is be fogsz. Szia
Cserrybogyesz

2010. december 19., vasárnap

                                                                             WOW!!!!!



-úgy hogy Jared Costa-írta ki végül
-hogy mi van?-mondtam ki véletlenül hangosan amitől Embry elkezdett mocorogni- azt tök jó. ismerem a srácot. ő lesz a bátyád?
-aham. és milyen a srác?
-öhmmm.... ezt mondjuk nem nekem kéne meg állapítanom. de hát mondjuk. helys izmos kicsit nagyobbacska. de jó fej. kedves srác.
-és bejön?
-hát ez nem igaz megint kombinálsz?:O nem tetszik!
-wow akkor biztos valami más srác van a dologban......
-nincs semmilyen srác sem!
-na jó inkább hagyjuk ezt a témát.
-egyet értek. és mikor jössz?
-2 hónap :s
-ne már. de mind1 onnan tól kezdve folyton a nyakadon fogok lógni =D
-nem is bánom
-na de nekem mennem kell mert Embry ébredezik.
-ki? csajszim nem is meséltél róla.... helyes izmos. sexi?
-szia Zora
-nah de most komolyan- kikapcsoltam a gépet. néha annyira tudott zavarni Zozo kavarása. de imádtam ezt a csajt. lelógattam az ágyról a kezemet és néztem ahogy Embry ébredezik.
-jó reggelt-motyogta félig kábultan
-jó reggelt-mosolyogtam Embry megfogta a lefelé logó kezemet és lerántott maga mellé. szembe feküdtünk egymással. hirtelen ötlettől vezérelve elkezdtem csikizni de meg sem moccant. - ez így nem fair.- meg fordultam neki háttal. ő csak kuncogott rajtam. még mindig a karjaiba voltam zárva. éreztem Embry forró leheletét a nyakamon éreztem.meg borzongtam.
-dehogy is nem ér. kivel beszéltél a lap topon?
- hallottad?-bólintott- az egyik barátnőmmel Spanyolországból. vagyis z egyetlen barátnőmmel.
-értem. hány óra?
-5
-nekem mennem kell bocsi majd jövök. 7 fele Jacobbal oks?
-rendben- puszit nyomtam az arcára. és már el is tűnt.mit is kezdjek magammal?elmegyek hajat mosni és előkészülök. megmostam a hajamat. amikor már végeztem akkor hallottam hogy valaki lent van..-ki az?-kiabáltam el magamat. honnan gondolhattam volna h bárki is válaszolni fog.
- én vagyok az Bella.
-szija itt vagyok fent. a fürdőben-bejött és biccentett.
-Embry?
-elment és mondta hogy majd jön Jacobbal együtt. na készülődj.
-mit vegyek fel?
-mondjuk ruhát-feleltem gúnyosan.-na gyere.- előkotorásztam valamit a szekrényből de inkább a táskámhoz mentem és kivettem Bellának egy fekete csőnacit és egy kék felsőt. magamnak pedig egy farmert és egy csíkos felsőt. hozzá a kedvenc Converse cipőmet. Bella pedig felvehette az én egyik balerina cipőmet. -wow ki volt a stylistod?-kérdeztem kacéran. ő csak vigyorgott és elindult a lépcsőn mert dudálást hallottunk. felkaptam a dzsekimet és odadobtam Bellának a sajátját. kinyitottuk az ajtót- áá sziasztok- a fiúk végignéztek rajtunk amikor kiléptünk a verandára.Jacob végig nézett Bellán és akkorát nyelt hogy az ádámcsutkája majdnem kiesett a száján. ezen mi csak nevettünk Embryvel. az egész filmet végig nevettük Embryvel. nem csak a filmen hanem azon hogy Bella és Jacob hogy stíröli egymást. komolyan mondom amikor kimentünk a moziból gőzöm nem volt arról hogy miről is szólt de szerintem egyikünk sem. elindultunk bulizni amikor........

6 megjegyzés:

  1. És még én vagyok a gyilkos??!!
    Nézd meg magad! Az egész feji naon cool, és akkor temeg itten abbahagyod!!!
    Óhe'!
    namind1 siess manóm
    Dorcsa

    VálaszTörlés
  2. nah klátod mind a keten gyilkosok vagyunk. de nem vámpírok!
    sieettek sietek babám próbálok!:D
    pus

    VálaszTörlés
  3. sziaa nagyon jó volt a feji =) siess lécci a kövivel!!
    pussz b.

    VálaszTörlés
  4. ez nagyon jó lett éss hogy ilyen hamar hoztada fejezeteket az is nagyon jó!!
    de ez nem igazság hogy pont ilyenkor kel vége lenni.
    mikor lesz fris???

    VálaszTörlés
  5. Szijja nagyon jó lett!
    benne vagy egy banner cserében?

    VálaszTörlés
  6. szijasztok!:D

    Bree: kösszike sieetek ahogy tudok..:D
    Erna: nah látod az élet tiszta igazságtalanság:d
    Bella: persze hogy benne vagyok:D
    köszi neked is.:D
    pusylok mindenkit. Boldog Karácsonyt..:D

    VálaszTörlés