Szijjjaaa!!!


Örülök hogy ide tévedtél! Remélem tetszeni fog a blog és szívesen fogod olvasni a történetemet. amit tudnod kell a storyról.

A történet Avril Swanról szól aki Spanyolországban Barcelónában, de most elköltözik szeretett városában. Innen kezdődik a bonyodalom.... Vajon sikerül neki barátokra lelni vagy éppen megtalálni a helyét ebben az új életben? vagy megtalálja a szerelmet? Ki tudja... Olvasd el és megtudod. Köszi hogy benéztél! Remélem többször is be fogsz. Szia
Cserrybogyesz

2010. december 21., kedd


DÜH=NAGY BAJ!!!

elindultunk bulizni amikor....

amikor megérkeztünk megláttam még 3 srácot. Jaredet, Pault, és Sethet.-sziasztok-köszöntünk egyszere és ők is pont akkor amikor mi. Bella megunta a kin való várakozást és elkezdett befelé tolni.. megálltam és visszafordultam a fiúkhoz és amikor megláttam hogy egy srác elkezdi rángatni oda mentem.
-Hé!-kiabáltam rá-hé hallod engedd el.-a fiú csak nem eresztette el ekkor rám vigyorgott. Juanelló.
-szia cica
-menj innét és engedd el őt-sziszegtem a srácok még kint álltak.
-eszem ágában sincs elengedni.
-undorító vagy-köptem oda. ekkor mér a fiúk is elindultak.-Juanelló enged el!
-dehogy csak akkor ha jössz velem 1-2 dolgot megbeszélni.
-rendben de előtte enegdd el Bellát.
-nem szó sem lehet róla-mondtak egyszerre a srácok
-maradjatok már be van tépve még a végén kárt tesz valakiben.-fordultam vissza de embry újra maga felé fordított és dühös szikrákat szóró pillantásával találtam szembe magamat.
-és ha benned tesz kárt?
-hidd el meg tudom magamat védeni
-cicám jössz?-elfordltam. Juanelló elengedte Bellát én pedig követtem- na szóval mi az hogy tecsak úgy eltűnsz?-tette fel enyelgő hangon a kérdését.
- semmi közöd hozzá! most pedig kotródj innen. menj vissza Barcelonába a suliba mert nagy baj lesz. -fenyegettem. éreztem ahogyan a hajam színe változik.
-jaj édesem ne gondolod te sem komolyan hogy a saját erődet használod ellenem.-vigyorgott bele undorítóan a képembe.
- pedig pont az volt  aszándékom
-figyelj ne játssz ninfadorát* mert a tanács ki fog jönni.- próbáltam megnyugodni hisz igaza volt ha meglát valki akkor baj lesz. vissza indultam a bejárathoz. csak Embry volt ott. csak simán elmentem mellette.
-Avril!-kiabálta- Avril!
-mi van?-fordultam meg dühösen. a nyugodtság nem nagyon sikerült....
-bántott?-kérdezte nyugodtan
-nem és ha bántott volna?-kérdeztem vissza flegmán.
-akkor ki tekertem volna azt a  vámpír nyakát.- teljesen ledöbbentem. ho..ho..hogyan..ki?..mit?:......mikor?.....
-honnan?
-tudom hogy ő egy vámpír volt. te pedig egy boszorka vagy mi....
-ho.... ho...honnan tudod?.....
-Bellától.
-és ő?
-Edward Cullen.-a hajam a szemembe omlott és láttam hogy újra barnás színű-de engem nem zavar.
-a kurva életbe! eddig sikerült magamban tartanom erre az az agytúrkálóvakondpocok meg áhhh- a hajam újra vörös színben pompázott. embry szeme pedig majdnem kiesett a helyéről.
-wow....
- mi az?
-a ...a hajad....-mutatott a fejemre. előre húztam egy tincset hogy megbizonyosodjak arról hogy tényleg vörös-e. és igen az volt.
- jah hogy ez......ninfadora vagyok. a hajam színe a hangulatomtól függ. mint például most dühös vagyok így vörös. de alaphelyzetembe ha lehet ilyet mondatni. akkor pedig szőkés barna.
-wow na gyere ninfadorám- ölelte át a vállamat és indultunk el.
-ne hívj ninfadorának.
-Belláék?fiúk?
-hazamentek.
- akkor a bulinak itt vége-biggyesztettem le az alsó ajakamat.
-öhm baj lenne ha be kéne menni az egyik ismerősömhöz?-kérdeztem félénken.
-nem persze mehetünk.-mosolyogtam kedvesen. ekkor már a kocsija előtt álltunk.-wow de jó kocsid van-egy Audi R8-as
-köszi bár a tied sem semmi.
-de azt én kaptam a barátnőm fizette.
-én pedig gyűjtöttem rá. de figyelj a szándék a lényeg
-bizony. hú de bölcs vagy.-nevetünk fel.-meg álltunk egy kis takarós faházikónál. Embry kiszállt és el kurjantotta magát.- maradsz vagy jössz.-hajolt be a nyitott ajtón
-megyek
-rendben. szia Emily.-ment be a házba és már fel is kapott egy sütit az asztalról.
-szia Embry-fordult felénk. szegény lány gyönyörű volt de szegény arcát csúnya hegek csúfítottak el.-áhh szia
-szia Avril vagyok.-Emily megölelt.
-Embry, Bella és a fiúk sokat mesélt rólad, persze csak jókat.-engedett el.
-szia Leah vagyok- fordult ki 1 helyiségből.
-szia Avril.
-Embry itt van kaja vidd el Belláékhoz. vagy hozzátok nem tudom kinél fogjuk csinálni a kaját.- nyújtott oda az említettnek egy zacsit.
-3-kor megyünk hozzátok.-mondta Leah
-öhhm.... rendben
-nah mi megyünk mer még 1000 dolog van..sziasztok-elköszöntünk mindenkitől.
-miért jön hozzánk mindenki?-kérdeztem Embryhez fordulva amikor elindultunk.+
-mert holnap lesz a szülinapja.
-aham és ezt nekem miért nem mondta senki?
-elfelejtettük-mondta megbocsájtóan nézéssel kísérelve.
-nem baj.-néma csend.
-eljössz hozzánk?
-nem tudom
-jobb lenne mert mostanában elég sok vámpír mászkál erre felé.
-te honnan tudod? vagyis honnan? na szóval érted.óóó na neee
-mi az?
-csak nem?
-mi?
-csak nem vérfarkas vagy?
-de de inkább alakváltó.
-wow. azért volt ilyen a testhőd és azért éreztem olyan irdatlan büdöset amikor ninfadora voltam.-csaptam a homlokomra
-akkor nem csak én érzetem-mosolygott rám.
-na akkor most ezzel mi is lesz?
-hát Charlei és Bella lent vannak Jacobéknál. és azt beszéltük meg a fiúkkal hogy most jobb lesz ha mindenki lent marad a La Pushban.
-de nekem haza kéne mennem pár cuccért.
-a-a-nyújtotta előra asporttáskát. kérdőn néztem rá-Bella volt. remélem jó lesz amit beledobáltunk.
-én is.-mosolyogtammeg álltunk egy sárga kis ház előtt.
-itt vagyunk- nyitotta ki az ajtót.
-hűha. tök jól néz ki.
-köszi. szia anyu
-szia Embry-jött ki a konyhából egy kedves barna hajú nő.
-csókolom-álltam meg az ajtóban a táskámmal a hátamon.
-áhh szia Marie vagyok-ölelt meg
-Avril Swan
-kérlek tegeződjünk.
-rendben
-Embry akkor itt lesztek ma a La Pushban?-fordult fia felé
-igen
-jó ok
-anya azt rakjuk már be a hűtőbe mert Billy szülinapjára lesz hús van benne.-adta édesanya kezébe aki már meg is fordult és be is rakta a hűtőszekrénybe.
-nem mentek ma le partra?-fordult felénk kérdőn
-áh ha most nem baj. nemgazán szeretnék-néztem Embryre
-dehogy baj. megmutatom a szobád gyere.
-ok.-felindultunk a lépcsőn. bevezetett a vendég szobába ami egy kis fehér fala kis szoba volt. nagyon aranyos.
-ha akarsz nálam is aludhatsz az elkövetkező 2 napban-sütötte le a szemét pironkodva.
-2 nap?
-elfelejtettem mondani?
-jaj képzeld...IGEN!!
-bocsánat. hol szeretnél aludni? itt mondjuk eléggé hűvös vagy de ha akarod akkor lehet egy testre szabott hősugárzód is.-vigyorgott kajánul.
-hát akkor inkább a a hideg szoba mert a hősugárzó túl meleg--nevettem fel
-na ezt még megbánod!
-mert mit csinálsz?
-olyat amit meg bánsz
-na jó nekem nincs energiám ehez
-mi a fene? a buli és a prty herecnője eláradt
-képzeld igen.-feküdtem le az ágyra
-hol alszol?-kérdezte újra és láttam a szemében hogy valamit nagyon akar
-nálad aludhatok?-sütöttemle  azsemimet.
-jaj de butus vagy hát persze-átölelte a vállamat és felvette a táskámat és átvezetett a szobájába a szoba hát wow valami eszméletlen jól nézett ki. pont mint Embry. falai halvány zöldes árnyalatúak. volt egy kissebb kupi de pont olyan mint egy pasi szobában. már le is vetette magát az ágyra körbenéztem a szekrényei tele volt fényképekkel emléktárgyakkal. a szekrény végén volt egy kis farkas.
-meg mutatod nekem hogy milyen vagy farkasalakban?-néztem rá csillogó szemekkel
-persze
-de akkor akkorák vagytok mint egy farkas nem?-tudakoltam.
-de de
-hány óra?
-11. szeretnél valamit csinálni ma még?
- nem tudom
-hozok takarót-kelt fel az ágyról
-segítek- beágyaztunk együtt. utána pedig elindultam a fürdőbe. utánam pedig Embry jött. amikor visszamentem a szobába ment  a TV.  úgy 5 perc múlva meg is jött Embry is. egy szál alsó nadrágban. be bújt mellém a takaró alá. felhúztam a lábamat s rádöntöttem a fejemet a vállára.
-álmos vagy?
-nem vagyok-ásítottam-annyira- egyre jobban csukódott le a szemem azután pedig éreztem ahogy Embry elnyúlik a távirányítóért és kikapcsolta  a készüléket majd lejjebb csúsztatott és ő is lejjebb csúszott. háttal fordultam neki ő pedig átölelte a derekamat.

ITT A VÉGE KOMIKAT PLS!:D

5 megjegyzés:

  1. WOWWOWWOW!
    Avril és Embry <3
    nagyon alakul valami...
    ninfadora... beszarok! ezt meg honnan szetted?
    puszi love you!
    DorCsád

    VálaszTörlés
  2. ciao Cserrybogyesz :)
    jó lett nagyon a feji, siess a kövivel!!!!
    ti amo, Bree.

    VálaszTörlés
  3. szijasztok!:D

    DorCsám: már megírtam a választ sykepon.-...:D
    Bree: kösszike..:D örülök hogy tetszett.
    pusyyka.

    VálaszTörlés
  4. szijja!nagyon jó lett!siess a kövivel lécci!
    láw *baba*

    VálaszTörlés