Szijjjaaa!!!


Örülök hogy ide tévedtél! Remélem tetszeni fog a blog és szívesen fogod olvasni a történetemet. amit tudnod kell a storyról.

A történet Avril Swanról szól aki Spanyolországban Barcelónában, de most elköltözik szeretett városában. Innen kezdődik a bonyodalom.... Vajon sikerül neki barátokra lelni vagy éppen megtalálni a helyét ebben az új életben? vagy megtalálja a szerelmet? Ki tudja... Olvasd el és megtudod. Köszi hogy benéztél! Remélem többször is be fogsz. Szia
Cserrybogyesz

2011. február 22., kedd

itt a fejzet ahbár egy kicsit késtem

egész úton nevetgéltünk. megmutattam neki a mesteri fotómat amit ő egy csókkal dicsért. azt hittem menten elájulok amikor csók közben becsúszott a keze a felsőm alá és elkezdte óvatosan simogatni a hátamat, míg a másik keze lecsúszott a derekamról a fenekemre. akaratlanul vigyorodtunk el. majd amikor elkezdett szakadni az eső akkor is egymás ajkán csüngve álltunk az esőben. de viszont amikor már nyakig álltunk a sárban Seth megszólalt.-szerintem menjünk-mondta mosolyogva és fölkapott a karjába.
-tudok járni-ellenkeztem
-én is tudom, de így jobb és gyorsabb.-vigyorogta és elkezdett futni a házuk felé. majd amikor odaértünk egyetlen szökkenéssel felugortunk az erkélyre.-és nem fázol meg-tett le a szobájába ami csak egy csöppnyi volt bazi nagy!!
-wo-ow-nyögtem amikor végig néztem a szobán.-nagyobb szobád van mint nekem és Bellájé összevetve.
-nem is-mondta és kiment az ajtón. addig én körülnéztem a szobában. halvény kék falak. egy tv egy franciaágy lap top. kupi....pasi szoba....jó az enyém sem egy rend bánya, de ez a szoba nagyon tetszett.majd feltűnt újra a kezében pár tiszta és száraz ruhával- a fürdő a harmadik ajtó balra-bólintva arcon pusziltam és elindultam a fürdő felé. balra a harmadik ajtó. egy, kettő három. itt is van. felvette a száraz ruhákat majd a vizeseket kiterítettem a radiátora. amikor vissza mentem Seth az ablaknál állt és nézett ki az üvegen.
-minden rendben?-kérdeztem félve
-nem éppen-mondta nagy sóhaj után- de mind egy.
-miért?-kérdeztem rá rögtön gondolkodás nélkül
-semi hagyjuk-ült le az ágyra sóhajtozva
-Seth, mond el kérlek......-ültem rá én is az ágyra és ráfektettem a kezemet a vállára nekem ő háttal volt..
-nincs semmmi
-nem hiszem el-makacskodtam, de kezdtem észre venni, hogy nem fogja elmondani nekem-falkában van baj?
-nem-válaszolt tömören
-akkor valami más?-nem válaszolt. percekig néztem haragos maszkba borult arcát. majd nagyot fújva hátra dőltem-bosszantó vagy néha ugye tudod.
-miért?
-mert makacs vagy!-morogtam
-miért te nem?-hajolt fölém kaján vigyorral a képén
-nem mondtam hogy nem vagyok az
-hát akkor?
-mi a baj,-próbálkoztam újra
-semmi-válaszolta
-nem mondod el?-erre megint csöndbe maradt-akkor megkérdezem Leah-tól!-pattantam föl de ő vissza rántott az ágyra.
-ne! majd elmondom. csak nem most jó?
-oké-mondtam beleegyezően, ő pedig adott egy jó éjt puszit és így el is aludtunk. de az én oldalamat még mindig fúrta a kíváncsiság...reggel Seth nem volt mellettem de egy kis cetli igen
"Jóreggelt Hétalvó!
elkellet mennem, Sam hívott. ha van kedved akkor lent találkozhatunk a parton. majd hívlak.Seth"

nagy nehezen kimásztam az ágyból.
-Avril fent vagy?-dugta be a fejét suttogva Leah
--ühüm-nyüszörögtem
-oké ha kell akor haza vszlek.
-ühüm-meg kellet köszürölnöm a torkom hogy hangot csiholjak a hangszálaimon.-köszi. az jó lenne.
-mikor szeretnél menni?
-baj lenne ha most, és akkor vissza tunám szolgáltatni a ruhádat.
-persze, nem kell maradjon csak. úgy sem hordom őket.-mondta amikor már kimentünk az ajtón
-anyutok?-kérdeztema kocsiban ülve amikor Leah beintította a kocsit
-dolgozik. én is oda megyek segítek neki.-mondta ráhajtva az útra. amikor elkezdett pittyegni a telefonom és eltátogtam egy bocsit. és fölcsúsztattam a  mobilomat
-igen?
-szia Av.
-szia Jake-vigyorodtam el.-mond
 -tudsz segíteni?-kérdezte félénken
-miben?-kezdtem félni hogy valmi baj van de amikor kimondta hogy mit akar nagy kő esett le a szívemről
-lányban-suttogta elhalóan, alg hallottam
-wow. mi az?
-szóval van egy lány. majd el mondom hogy mi volt vele csak gyere ide kérlek segítség kell!
-oké,oké. várj egy picit haza ugrok átöltözök és utána rohanok.
oké akkor elmegyek érted!.csapta le a mobilt pont ekkor érkeztünk meg.
-köszi Leah a ruhákat meg majd vissza adom
-oké rendben-puszilt arcon. kiugrottam a kocsiból egyenesen be a házba apunak oda szóltam egy sziát meg hogy haza jöttem de ő tovább nézte a meccset föltrappoltam a lépcsőn majd fölkaptam egy toppot és egy nadrágot és a használt cuccokat bevágtam a fürdőbe,, amikor meghallottam az autó dudálását.kiviharzottam a szobából aputól elköszöntem mondtam hogy lent leszek Jacobnál ő erre csak bólintott. beugrottam akocsiba és rögtön letámadtam.
-hello- vigyorogtam- mesélj!
-van 1 lány-még jó hogy nem fiú-és a boltban találkoztunk amikor segítettem neki. és megmutattam a környéket azóta is találkoztunk és ma is találkozni fogunk de ennyire még nem rezeltem be tőle mint most. soha de soha nem voltam még ennyire be parázva mint most.-ezn föl nevettem
-mit szeretnél mit tegyek?
-mit mondja, mit ne mondjak....?
-jacob-tettem a kezemet a kormányra és lehúztam az út szélére majd magam felé fordítottam-nyugi! figyelj rém. ha a csaj többször találkozott veled akkor tuti hogy bejössz neki. fel a fejjel. nem látom benned azt a tökös Jacobot akit megismertem! aki olyan mintha a bátyám lenne! HAHÓ! ne gondolkozz! a csajnak tetszel neked is ő. mi itt a probléma?-kérdztem kuncogva
-talán az a "tökös" Jacob berezelt egy csajtól.macska körmözött a levegőbe.-és meglehetősen....
-mi?-kérdeztem izgatottan. annyira fel voltam dobva
-bevésődtem-mondta ki nagyon halka.
-áááá-sikítottam ás a nyakába ugrottam és telepusziltam az arcát.-de jó!!!! hogy hívják???
-Zorának hívják de a vezeték nevét nem tudom-volt egy olyan sejtésem hogy pont az a Zora akire én gondolok.....

3 megjegyzés:

  1. de jó lett!! bár ez most egy kicsit nyugisabb rész,de ilyen is kell..és ha jól emlékszem akkor az a zora nem éppen avril barátnője akinek a rokona jared COSTA??!!
    na de siess a frissel!!
    puszi,Erna

    VálaszTörlés
  2. Az a Zoraa??????!! Oh my Krém...
    jajj de jó, h végre valahára túlvan "furcsa" Bellán "tökös" Jacob xD
    mit titkol Seth?????? mond meg! meg parancsolom, hogy mond meg!
    siess
    pusszantalak♥
    Dorcsááád

    VálaszTörlés
  3. Mi??? Zora Jacob bevésődése?? ÁÁÁ ez k*rva jó!:)Seth mit titkol??Remélem hamar megtudjuk!!
    na pusza

    VálaszTörlés