Szijjjaaa!!!


Örülök hogy ide tévedtél! Remélem tetszeni fog a blog és szívesen fogod olvasni a történetemet. amit tudnod kell a storyról.

A történet Avril Swanról szól aki Spanyolországban Barcelónában, de most elköltözik szeretett városában. Innen kezdődik a bonyodalom.... Vajon sikerül neki barátokra lelni vagy éppen megtalálni a helyét ebben az új életben? vagy megtalálja a szerelmet? Ki tudja... Olvasd el és megtudod. Köszi hogy benéztél! Remélem többször is be fogsz. Szia
Cserrybogyesz

2011. február 2., szerda

Fejezet..:P

Barbara nővérnek köszönhetően... oylan van benne amit későbre rendeztem de nem baj.. nem árulok előe el semmit. komikat azt viszont kérem!!!!!!!!!!


még egy ideig lent ültünk a konyhába. majd Emmett visszaindult a szállodába ahol helyet foglalt. haragudtam Bellára, haragudtam Bella új udvarlójára aki szét zúzta Jacobot, haragudtam amiért a Cullenék szétmentek. Sajnáltam Emmettet és Jacobot. valaki bejött a házba. kinéztem az ajtón és meg láttam a srácot akivel Bella annyit lóg. és ekor megláttam Bellát. kikeredett szemekkel néztem végig a nővéremen. borzasztóan nézett ki. szőke hajával úgy nézett ki mint egy utcáról összeszedett lotyó.
-Bella hogy nézel ki? mi ez az új haj?
-hugi közöd?-kérdezte flegmán
-van úgy ahogy annak a személynek is aki majd meg őrül érted... és 3 órát alszik naponta.-sziszegtem felé. mire ő vissza fordult és egy hatalmas pofont kevert le nekem.
-semmi közöd hozzá. és takarodj innen.
-hülye kurva lettél.-mentem el mellette majd fel rúgva az új "kedvesét". felkaptam a kabátomat és a part felé vettem az irányt. az erdőn keresztül mentem végig. töbször botlottam el, rúgtam bele a farönkökbe. a szakdékhoz érve leugráltam a köveken és felmásztam a farkasok oldalára. haragos léptekkel mentem végig az erdőn amikor egy farkas ugrott ki elém. szürkés bundája csillogott a napsütésben.-szia Paul-morogtam és tovább indultam de ő visszarántott a kabátomnál fogva. - semmi kedvem nicns beszélgetni sajnálom. kérlek engedj tovább.-néztem rá boci szemekkel mire ő bólintott és tovább engedett. lebaktattam a partra ott pedig leültem a legmagasabb szkla tetejére és néztem ahogy alattam, hogyan csapkodja a köveket és hogyan nyaldossa a partot az óceán. kezdett beesteledni de én még midnig csak a vizet néztem. valakitől kaptam egy sms-t. apu küldte
"merre vagy?"
"parton"-írtam vissza neki
"Bella haragszik rád. miért?"
"mind egy léynegtelen hisz nekem nem kéne mérgesnek lennem csak a hiszti kercegnőjének"
"ne veszekedjetek kérlek. és gyere haza minnél előbb. sok a vadállat mostanába"-erre már nem írtam vissza mert semmi kedevem nem volt apu aggódási monológját hallgatni. vissza indultam de a szakadéknál megálltam és leültem. már sötét volt. írtam apunak egy sms-t hogy biztonságban vagyok. ideje volt minden haragomat kiadni magamból. leugrottam a szakadék aljára ahol a kis patak csordogált . erősen koncentrálni kezdtem a haragomra. majd amikor már éreztem hogy kellőkép dühös és ingerült vagyok. egy világító gömbe formáltam meg a haragomat amit teljes erőmből neki vágtam a sziklának. sokkal jobb volt de még nem eléggé. érzetem, hogy valaki néz.....de nem érdekelt. szinte mindent szétzúztam térdre rogyva vártam hogy elmúljon a haragom. amikor már telejesen lenyugodtam körbenéztem. és eléggé meglepődtem, hogy az egész farkas falka fentről néz rám. majd az egyik farkas lefelé vette az irányt. nem volt nekem ismerős. de amikor leért rögtön ráismertem. Seth. hatalmas termete fölém tornyosult. fölkeltem a földről és megsimogattam a nagydarab farkast majd a többi farkas felé intettem és ekidnultam a másik irányba. amikor beugrott elém egy nagydarab ember. majd fölkapott és megölelt. levegő után kapkodva kalinpáltam.
- igazad volt!-rikkantotta Emmett.
-miben?-kérdeztem értelmetlenül.
-abban hogy minden rendbe jön. -engedett el és rám vigyorgott
-akkor jó. -öleltem meg. majd elindultam újra a házunk felé. mentem amikor egy hatalmas lyukba beleestem. ráestem a kezemre de nem tört el. jajjogva másztam ki a sáros lyukból de valaki segítségével.-köszönöm-pillantottam hátra.
-nincs mit.-segített felkelni
-miért jöttél utánam?-kérdeztem amikor  újra útnak indultunk.
-tudtam, hogy belefogsz esni ebbe a lyukba.-kuncogta
-hülye vagy ugye tudod?-kuncogtam. egy hatalamas tölgyfa mellett haladtunk el amikor nekidüntött és a kétkezével elzárta az utat.-seth mit csinálsz?-kérdeztem és a szvíe a torkomba dobogott mint egy kismadár akit bezártak a kalitkába.
-azt amit már rég kellett volna. -az arca egyre közelebb jött. már éreztem a leheletét a számban de még nem értek össze az ajkaink.- ezt a pillanatot vártam-suttogta elhalóan. mire vége kibírhatatlan lassúsággal megcsókolt. istenem valami csodás érzés önött el. úgy éreztem mindenre képes vagy. boldog voltam. miután lihegve levegőért kiéhezve váltunk el egymástól. Seth nyomott egy puszit a számra majd megfogta a kezemet és a ház felé vettük az irányt. a földtől 10 centire lebegve lépkedtem fel a verandéra ahol kaptam egy szenvedélyes csókot az ajtónak neki döntve.-jóéjt.-és megint egybe fonódtak az ajkaink....

5 megjegyzés:

  1. Wáááááááááááá!
    Istenem,már mióta várom,hogy Seth és Avril csókolózzanak????!!!!!!
    imádtam....Jupppppí!!!!

    VálaszTörlés
  2. Úristen :O
    Hát ezt nagyon imádtam! (L)
    De úgyis tudod már, hogy Bella viselkedése mennyire meglepett xD
    Nagyon jó lett a feji! Imádom Seth-et!
    Ügyi vagy :)
    Várom a kövit!
    Puszi
    Dóri

    VálaszTörlés
  3. aztaaa :O
    na végre már megtörtént a várva várt pillanat. :D Seth + Avril :D
    hát és bella egy kurva. xD
    nagyon jó vagy!! :D
    siess a kövivel!!
    pusziii
    yep yep

    VálaszTörlés
  4. köszi mindenkinek a véleményét..:D
    nagyon jól esett..
    hát igen meglepődtek egy páran Sethen és Avrilen no meg Bellán.....
    sietek sietek...;)

    VálaszTörlés
  5. OMFG!!!!
    avril+seth juppijé!!
    hát ezt nagyooon imádtaaaaam!!!!!!! pont mint téged:D
    állatijóvolt, bár bella téll egy kurva...
    siess, pusszantalak♥
    DorCsa

    VálaszTörlés