Szijjjaaa!!!


Örülök hogy ide tévedtél! Remélem tetszeni fog a blog és szívesen fogod olvasni a történetemet. amit tudnod kell a storyról.

A történet Avril Swanról szól aki Spanyolországban Barcelónában, de most elköltözik szeretett városában. Innen kezdődik a bonyodalom.... Vajon sikerül neki barátokra lelni vagy éppen megtalálni a helyét ebben az új életben? vagy megtalálja a szerelmet? Ki tudja... Olvasd el és megtudod. Köszi hogy benéztél! Remélem többször is be fogsz. Szia
Cserrybogyesz

2011. február 11., péntek

it a fejezet! tesékk olvasgatni!!!!!

 Sziasztok tudom hogy nincsen meg az 5 komi....de annyira volt kedvem fölrakni a fejezetet!!!!!!
kérlek írjatok komikat!!!!!*könyörgő szemekkel nézek rátok*


Bent ülök a szobámba a nyitott ablaknál és várom, hogy bejöjjön rajta. De már vagy félórája ülök itt a hideg szobában, és nem jön. ezért inkább elindulok fürdeni. éppen beálltam a zuhany alá amikor valami puffant a szobámban. és kopogott a fürdő ajtaján.
-itt vagy?
-igen! pillanat
-csak nyugodtan, nem kell segítseg?-kérdezte nevetve
-feltétlenül,  meg ne próbáld!-mondtam, amikor rátette a kezét a kilincsre.
-miért? Leah azt mondta hogy jól masszírozok.....
-Seth! apu és a barátnje kint van.
-és-kérdezte még mindig kacagva
Eric.......
-fogd be, hülye!
-lehet, hogy hülye de a TE hülyéd!-mondta miközben az ajtót verte.
-csak az enyém?-kérdeztem amikor kiléptem a zuhany alól, de rá kellet jöjjek hogy nincs bent a pizsim. fölkaptam és magam köré tekertem a cuki kis Scoby Doo-s törülközőm és kimentem a szobába. Seth pedig kiguvadt szemekkel nézett rám.-van rajtam törülköző szóval édesem ne nézz így!-fogtam meg a kezembe a cuccot.
-nem baj....így is észveszejtően nézel ki!!-nyelt egy nagyot.
-akkor jó-pusziltam arcon és bevonultam a fürdőbe egy toppal és egy francia bugyi kíséretében. miután felvettem a cuccaimat beálltam a tükör elé és letöröltem egy csíkot a párából. az arcom ki volt pirulva a melegtől a hajam vizesen tapadt a vállamhoz.. fogat mostam majd kinyitottam az ablakot és kimentem a kint várakozó fiúhoz.  aki megint csak nagy szemekkel nézett végig rajtam-édesem ne nézz így!-nyelt egy nagyot
-miért? hisz nem az enyém vagy?
-azt nem mondtam csak....zavarba hozol......-suttogtam és leültem az ágy szélére.
-édes vagy-húzott közelebb magához. és ledöntött az ágyra miközben megcsókolt.-szeretlek-suttogta két csók között.
-én is-mondtam a szájába mire ő elmosolyodott. egész este fent voltunk. úgy reggel 7 felé elaludtunk. én Seth mellkasán. aztán reggel arra ébredtünk, hogy valaki bent van a szobában.
-SETH ÉBREDJ BASZOD!!!! TE HÉTALVÓ!!!-ordibálta Jared
-a kurva anyádat Jared!-morogta Seth miközben felült a földről.-jól vagy?-kérdezte tőlem amikor felültem a fejemet fogva. csak álmosan bólintottam és fölálltam. Jared füttyentett egyet amikor végig nézett rajtam. Seth kifelé lökdöste az ablakon majd ki is lökte rajta.-ezt még meg beszéljük!-kiabált a srác után aki az erdőbe futott-amint látod nekem mennem kell.....s tényleg-füttyentett ő is egyet amikor végig nézett rajtam, én pedig kilöktem a kis földszinti ablakomon. de előtte szenvedélyesen megcsókolt. majd újra föltűnt az ablakon, és megcsókolt. -menj már-taszigáltam. habár nem akartam de magam előtt láttam Sam dühös arcát.menj Sam dühös lesz.
-nem érdekel-nyögte 2 csók között, mire löktem rajta egy utolsót és az erdő felé vette az irányt. de előtte rendezett Jacobbal egy vetkőzős showt. levették a felsőjüket.
-menjetek már! ez undorítóóó!!!!bármennyire jó a testek!!!-kibaáltam nevetve. éppen a gatyájukat gombolták ki, amikor becsuktam az ablakot nyálcsorgatás közepette. felvettem egy egyszerű topp melegítő összeállítást és kimentem a folyosóra. kint ínycsiklandó illatok vártak. Bella új szokása a Jacobból kiszeretés és a stílusváltoztatás után azt, hogy nem főz. de apu barátnőjével ketten szoktunk főzőcskézni. leültem az asztalhoz és csipegetni kezdtem a finom illatú ételből. majd Bellájék valamikor megjöttek, de a hányingeren próbáltam túltenni magamat a látványon. amikor a 2 ember pontosabban közölttük is csak az egyiket. hisz Eric vagy Jónás vagy tököm tudja hogy hívják a vámpírát akiből áradt a bűz. szionte kiszaladtam a házból de útközbe beleütköztem egy téglafalba.
-áú-kaptam az orromhoz amiből ömlött a vér.
-Avril! jól vagy?
-úgy tűnök?-kérdeztem bunkó módon.-bocs csak hány ingerem volt.-szabadkoztam
-nem baj, de gyere mossuk le.
-ne!-kiáltottam fel- Eric vagy Áron, na tudod bent van!-morogtam.
-Eric a neve!-sipákolta a nővérem az ajtóból mellette a kis párocskája. szinte láttam ahogy beszívja vérem illatát és ahogy a szeme elsötétül.
-meg ne próbáld szívó szál!-fenyegettem. rápillantottam Quilre mindenki tudta hogy itt nem tud átváltozni.  egyik pillanatról a másikra már átrepültem a kocsi teteje felett és becsapódtam az erdő sűrűjébe.Quil próbálta lefogni de nem sok sikerrel. nem sok mindenre emlékszem arra amit Barcelónában tanítottak az alakváltásról, de annyi meg maradt hogy kell egy vámpír koncentráció. a négy szőrös láb helyett ugyanazon a két pipaszár lábon álltam. majd egyszer csak amikor már majd ki köptem a belemet úgy szaladtam, akkor megjelentek a fiúk farkas alakban és ekkor bekövetkezett az amire eddig vártam. a ruháim cafatokban hulltak a földre és négy fehér mancson szaladtam tovább.....miért fenéért futok? megfordultam majd egy egyszerű mozdulattal megfordultam és a fogaim közé vettem a vért szívó szívószál fejét. ő pedig csak hörgött, és kapálódzott.-nneeeee!-sikította Bella.-kérlek!-anniyra jól tudta magát játszani. a könny kicsordult a szeméből, mire Jacob rám vetette magát és mind a ketten belezuhantunk a szakadék belsejébe bele a patakba.
--mi a faszt csinálsz?-ordibáltam gondolatban.
-nem akartam Bellának rossza......
-te őrült vagy!!!Te szerinted megöltem volna?-morogtam rá. mind a ketten tudtuk hogy nem agyunk egy súlycsoportban, de azt is tudtam hogy Jake nem ugrana a torkomnak.
-sajnálom-suttogta fejünkbe, de egy farkas rávette magát.
-elég-ugrottam a két farkas közé-megőrültetek?
 -majdnem megölt-sziszegte Seth vigyorogva.
-te barom ő csak a hős szerelmest játszotta. ezért nehogy már a legjobb haverodnak ugorj!-dorgáltam a homok színű farkas aki lehorgasztott fejjel hallgatott.-TE!!!!Te pedig mielőtt a farkad irányítana gondold végig a helyzetet!-morogtam komolyan a pasik olyanok mint a halak van agyuk de a farkuk irányítja őket.....
-HÉÉ!!-kiáltottak fel egyszerre. Leah már majdnem a földön fekve szakadt a röhögéstől.
-most mi van? én csak a tényeket közlöm!!!-mondtam és elindultam haza felé de rá kellet jönnöm hogy most nem lenne jó ötlet haza menni.....
-gyere hozzánk-szólalt meg mögülem Seth. én pedig bólintottam és elindultam a homokszínű szőrpamacs után.őőőőőőőő.......-kéne valami ruha mi?-kérdezte emberi alakban én pedig bólintottam-habár...én nekem úgy is tökéletes lennél.......-nevetett fel-oké oké hozok valamit-mondta amikor kivillantottam borotvaélek fogaimat. pár perccel később e számba nyomott egy rövidnadrágot és egy toppot. amit felvettem a legközelebbi bokorban. amikor kiléptem a bokor mögül Seth felkapott és megpörgetett maga körül.-jajj istenem de jó hogy te is falkatag vagy-ujjongott. de nekem le kellet törnöm ezt az örömöt.
-a-a ez csak egy varázslat szerű valami volt. még a suliban tanultuk....... akár egy strucc vagy egy vámpír is lehetek csak adott feltételek kellenek. mint itt az hogy ti ott legyetek meg egy vámpír. de ezért most ne légy szomorú-öleltem át a nyakát.
-nem vagyok az-érintette hozzá ajkát az enyémhez-örülök
-akkor jó. de gyere menjünk sétálni-fogtam meg a kezét és magam után húztam.-beszéltél Jakkel?
-igen.....és ugyan úgy jóban vagyunk-sóhajtotta megkönnyebbülten.
-ennek örülök-öleltem át izmos derekát. pici voltam hozzá később. de hát a család sem egy égimeszelő.
-és Bella?
-mi lenne vele? ugyan úgy nem beszélünk....... engem aztán nem zavar-vontam vállat.
-de engem igen-fordított magával szemben-rossz látni....
-kérlek ne.....csak mérges leszek.-indultam tovább.kezdett lemenni a Nap. hamar elment az idő. végig futott rajta a hideg.
-fázol?-kérdezte amikor hátulról átölelve néztük a tengert.
-igen......kicsit hisz egy száll toppban és rövidnadrágban állok......-mondtam mire ő még jobban magához szorított.....-kiszorítod belőlem a levegőt.....-mosolyogtam.
-elnézést.-mondta és kicsit eresztett a szorításán. és megfogta a kezemet és elindultunk a házuk felé. benyúltam a zsebébe és kivettem a mobilját.-neee-morogta és elfordította a fejét......én pedig lefotóztam.... a nap épen belecsillant. .
-mester fotó lett-kacagta és elindultam a ház felé kis sasszékkal.....de ő utol ért és fölkapott a derekamnál fogva és megpörgetett maga körül....elvette tőlem a telefont én pedig fölszaladtam a domb tetejére ahol a tenger látszott. és már csak Seth szólítására fordultam vissza.
-gyere te csinibaba!-mondta és intett a fejével aga felé és kitárta a karjait amibe én belerepültem.

3 megjegyzés:

  1. seth seth seth... édes farkasfiúú.
    hát... én nagyon sajnálom bellát meg jake-et. tom h bells hibája, de igazából jó lenne, h észheztérne meg minden...
    siess manóm, imádtam.
    Puszi.
    DorCsáád.

    VálaszTörlés
  2. Sziaaaaaa :)
    Nagyon jó lett a feji, imádtam :D
    Seth...nagyon édííí
    Bella viszont...pfúj!
    Hogy lehet ilyen hülye?? Ott van a szexi félisten Jacob, erre ő leáll egy ilyen hülye csúfsággal! Mérges vagyok rá!
    Ügyi vagy! Csak így tovább! ;)
    Várom a kövit!
    Puszi
    Dóri

    VálaszTörlés
  3. ez aggyon jóó lett!!
    és ajj én annyira örülök hogy ilyen boldogok.. komolyan mondom én annyira beleélem magam hogy én is boldog vagyok!! ....:)
    és ez a dolog avrillel hogy valamikor át tud változni... ez nagyon jóó
    siess a kövivel!!
    pssza,Erna

    VálaszTörlés