Szijjjaaa!!!


Örülök hogy ide tévedtél! Remélem tetszeni fog a blog és szívesen fogod olvasni a történetemet. amit tudnod kell a storyról.

A történet Avril Swanról szól aki Spanyolországban Barcelónában, de most elköltözik szeretett városában. Innen kezdődik a bonyodalom.... Vajon sikerül neki barátokra lelni vagy éppen megtalálni a helyét ebben az új életben? vagy megtalálja a szerelmet? Ki tudja... Olvasd el és megtudod. Köszi hogy benéztél! Remélem többször is be fogsz. Szia
Cserrybogyesz

2011. január 23., vasárnap

Party Party!!!!

 Party party!!!!

annyira unalmas az élet!!!!!!!! nem csinálok semmit hazajövök eszek iszok tanulo valamennyit és utána lefekszek aludni. rohadtul unalmas!!!! Seth minden nap átjön hozzám, tök aranyos. Leah folyton Paulall lóg amit n nem bánok de nem beszélünk szinte semmit sem. Bella és Jacob összeveszett Bella baromságán. Jacob olyan mint egy élőhalott most is őt várom. beszélnem kell vele, hogy béküljenek ki. Bellával is megromlott a viszonyunk. újra leköltöztem a vendégszobába aztán át a nappaliba mert Charlei vett egy rendes kihúzhatós kanapét. ami jó mert így tudok rendesen aludni. Zora még mindig nem költözött ide pontosabban a La Pushba. valami pénzes bajaik vannak. kérdeztem hogy ne segítsek nekik és ide hozzam legalább Zozo és a kis öccsét. de azt mondták hogy nem. 5 perce várok Jakere. itt vagyok a határnál lógatom a lábamat a szakadékba. amikor megreccsent egy ág mögöttem. hátra kaptam a fejemet és szembe talákoztam Jake elnyűtt arcát szeme alatt csupa sötét karika volt. annyira sajnáltam fölpattantam és átöleltem.
-szia Avril.-suttogta
-Jaaaek-nyögtem.-gyere ülj le-mutattam a szikla peremére. bólintva leültünk és rádöntötte a fejét a vállamra.-mennyit aludtál?
-semmenyit. max 2-3 órát. nem többet.
-miért?
-Sam miatt is és miatta is.
-Jacob. figyelj rám. kérlek-az álla alá nyúltam hogy felemeljem a fejét.-ne figyelj rá. tudom, hogy rossz érzés. Tudom hogy nem viseled el a fájdalmat. hidd el bármenyire is próbáltam beszélni vele nem ment. nem hagyta magát. azt sem tudom min veszetek össze. elmondod? de nem muszáj.-elnézett a másik irányba. és pedig vissza fordítottam a fejét hogy a szemembe nézzen.
-a....a....aa.....VÉrszop miatt.-sziszegte idegesen de mégis olyan hangon, hogy majd el nem sírta magát.
-kivel?? Edwarddal?
-nem.... valami Patrikkkal........-könnybe lábadta  a szeme. én pedig átöleltem.-annyira hiányzik
-elhiszem...elhiszem......-simogattam a hátát. én komyolan megverem a nővéremet!!!
-na jó...-vette egy mély levegőt.-menjünk el valahova ahol el tudom felejteni.
-ebben egyet értek-mosolyogtam. felkellt és fölkapott a karjába.-te mit csinálsz?
-elviszlek Emilyhez aki ad neked valami jó ruhát-kacsintott rám. próbált jobb hangulatot mutatni. futott velem egészen a kis házig. -szia Em. kéne valami ruha a kis hercegnőnek. de anélkül hogy haza kéne mennie.-kuncogta
-áááhh sziasztok! persze tudok adni. gyere.
-én választok!-kiáltott fel Jake és Paul. Pault csak fejbe csapta Leah én pedig bele bokszoltam Jacob vállába. bementünk a kis szobába amiben volt varrógép próbabábú. olyan volt mint valami szalon, vagy varroda. oda ment a szekrényhez kivett belőle egy bőröndöt.
-ezt még nagyon régen Alice hozta. tudta hogy kell majd valamire. én először nem tudtam vele mit kezdeni, de most már tudom miért hozta-kacsintott rám. kivett belőle egy farmer rövid nadrágot egy kék toppot egy fehéret és egy egy fekete csizmát.-ez jó? vagy még van.....
-Em Em Em Em nyugi.....-mosolyogtam. és próbáltam nyugtatni túlzsongni készülő idegeit. -nem kell semmi más. jó lesz ez. tökéletes. nem szeretek kiöltözködni egyébként sem.. köszönöm-öleltem meg és egy puszit nyomtam az arcára. felöltöztem, kaptam a kezembe még egy táskát és egy napszemüveget. biccentve köszöntem meg az ajándékokat és a ruhákat. amikor kimentem valaki felkapott és feldobott én pedig felsikítottam.amikor újra el akart volna dobni én belekapaszkodtam az illető nyakába.
-nyugi van.-nevette Jared.-ennyire félsz a magaságtól.
-neeem. csak te nem ijednél meg a valaki elkezdene dobálni mert fejlövése van?? inkább ne válaszolj.-másztam ki a kezéből. és elindultam az asztal felé. leültem Paul és Sam közé.
-na mehetünk??-küldött sms-t Jake. de hisz csak 6 óra. felnéztem az órára és negyed 11-et mutatott. elggé elment az idő...
-na jössz már?-hallottam Paul hangját a fülembe. összerezzentem.
-igen..igen.-felkeltem a székről és elindultam az ajtó felé. elhagytuk Forksot és a La Pusht-hova megyünk?
-Port Angelesbe. ott van Paulnak clubja.
-komolyan?-vigyorogtam az említettre.
-pontosan-mosolygott vissza rám a visszapillantó tükörből. úgy egy órát utaztunk még amire megérkeztünk. amikor bementünk már tele volt szinte az egész. átbaktattunk és leültünk az egyik boxba.-kértek valamit inni?
-nem köszi.válaszoltam. rajtam kívül mindenki kért valamit. kihozták amiket kértek a fiúk.
-kóstold meg.-nyújtotta felém a poharát Jake. számhoz emelte. megkóstoltam erős volt eléggé, de finom.-na milyen?
-mmm jó-bólogattam amikor elkapta valaki a karomat és felfelé kezdett rángatni. Leah volt az.

-gyere.. táncoljunk!-rángatott befelé az emberek közé. nagyon szerettem táncolni. valaki meg érintette a derekamat hátra kaptam a fejemet, Embry állt mögöttem és mosolygott.
-szia.-mondta a fülembe próbálta túlkiabálni a zenét.
kifáradva ültem le a fiúkhoz.
-csak nem el fáradtál?-kérdeztem Jaketól aki nagyban öntötte magába a különböző italokat.-Jake!!! hagyd abba.-rángattam ki a kezéből a poharat és lecsaptam magam el.-gyere.-rángattam fel az asztaltól és befelé húztam az összes ismerősünk felé. Jacob nagyon jól táncolt bármennyire nem volt annyira szomjas. egyszer csak közelebb hajolt és megcsókolt. hirtelen azt sem tudtam hogy mit tegyek. egyre hevesebben csókolt és már a keze is feljebb haladt a combomtól a fenekemig. neki döntött a falnak. ellöktem magamtól ő pedig seggre ült.-mit csinálsz?-förmedtem rá
-bocs tényleg..... sokat ittam, és próbáltam nem Bellára gondolni de ő jutott eszembe és te teljesen úgy nézel ki mint ő. sajnálom.
-nem baj de ezt felejtsük el oké?-ő pedig lehajtott fejjel bólogatott.-hé-emeltem fel a fejét.- bulizzunk!-ő pedig elvigyorodott. újra a táncosok felé vettük az irányt. én már nem bírtam levegővel. leültem majd leült mellém még valaki. egy srác nem ismertem.

-zavarok?-szólalt meg a fiú. még mindig a plafont néztem. megráztam a fejemet nemlegesen.-Andrew-itt már felemeltem.
-Avril. -ráztam meg a kezét.
-szép neved van-bókolt-jössz?-mutatott a fejével a táncló emberek felé
-nem kösz-valami irtó helyes volt a srác. nem éreztem rajta semmi furcsát. de a szeme az igazán furcsa volt. hasonlított egy vámpíréra. de nem éreztem a szagát mert a cigaretta és a különböző alkohol szag keringett a levegőben.
-akkor egy italra elhívhatlak? ha már nem nézhetem tovább milyen profin táncolsz.-kacsintott rám. egyszerűen nem lehetett ellen állni asrácnak. de elkezdett közeledni felénk Paul. -figyelj sajnálom de nekem mennem kell. itt a számom hívj fel. és akkor találkozhatnánk-kacsintott rám. én pedig pironkodva néztem a srácot amint elhaladt. de el is tűnt mire ide ért a benga nagy barátom.
-mi van húgi?-hajolt fölém én pedig hátra hajtottam a fejemet
-semmi.-mosolyogtam.-kifáradtam-fújtam egyet felfelé, hogy rendbe szedjem a haját.
-nem akarsz jönni?fújt egyet rám.
-nem köszi. elvagyok itt.-ő pedig bólintott egyet és eltűnt hogy visszamenjen a kis szerelméhez. csöndesen ültem és hallgattam a zenét le volt csukva a szemem. valaki már megint leült mellém. de az illata olyan ismerős volt.
-jól vagy?-kérdezte
-persze. csak jó volt egy kicsit pihenni.
-gyere.-ölelte át a derekamat és felfelé kezdett húzni.
-nee márr Seth nincs kedvem.-nyígtam. de ő továbbra is a táncoló tömeg felé húzott.............

3 megjegyzés:

  1. jujj Bella! ez durva... nem gondoltam volna, h otthagyja Jake-et. hacsak kicsi időre is vagy nemtom...
    ó istenem, szegény Jacob!:(((
    úgy megvígasztalnám egy baráti csókkal... xD
    siess manóóm.
    Puszillak.♥♥♥
    Dórikád

    VálaszTörlés
  2. jacob.. a kis cuki fiúú...(L) <3
    köszi sietek sietek!:D:D:D
    pussy

    VálaszTörlés
  3. nagyon jóó let,ráadásul még hosszúú is ..!!
    bella hát... jól faképnél hagyta jacob ot..
    a buli tök jóó és a végén seth el is táncol.. :D
    siess a kövivel!!
    puszi,Erna

    VálaszTörlés