Szijjjaaa!!!


Örülök hogy ide tévedtél! Remélem tetszeni fog a blog és szívesen fogod olvasni a történetemet. amit tudnod kell a storyról.

A történet Avril Swanról szól aki Spanyolországban Barcelónában, de most elköltözik szeretett városában. Innen kezdődik a bonyodalom.... Vajon sikerül neki barátokra lelni vagy éppen megtalálni a helyét ebben az új életben? vagy megtalálja a szerelmet? Ki tudja... Olvasd el és megtudod. Köszi hogy benéztél! Remélem többször is be fogsz. Szia
Cserrybogyesz

2011. január 11., kedd

itt fejezet babák!*.*

 Ez furcsa..........


valahol vagyok csak nem tudom hogy hol...... hol vagyok? nagy nehezen kinyitottam a szememet. és felültem.  egy templomban voltunk pontosabban voltam. egy egy Jézusom egy koporsóban!!!! mit keresek én itt?! mindenki kisírt szemekkel ült. fekete ruhában. rossz volt látni ahogy a La Pushi fiúk is sírnak és látszik rajtuk a maga okozás. megkellet köszörülnöm a torkomat h tudjak szólni. ekkor mindenki rám szegezte a szemét. Bella sikítva rohant hozzám úgy ahogy Carlisne is.
-Avril te élsz-mondta megrökönyödve a doki.
-miért mondod ezt?-kuncogtam-hisz csak nem haltam meg-és ekkor jutott oda az agyamhoz hogy tényleg meghaltam.-ugye nem?-kérdeztem félve mire csak bólogatás volt a válasz. egyszer csak Embry arca jelent meg. én pedig a nővérkém nyakából az övéve borultam át.
-úgy aggódtam érted.-suttogta a nyakamban-nagyon szeretlek
-én is Embry én is. de már nem úgy-suttogtam és ő még jobban magához ölelt.
-nem baj. az a lényeg hogy itt vagy.-emelt ki a koporsóból és letett a lépcsőre de al lábam még nem annyira erős még ezért összecsuklott. felkaptak és rögtön a kórházba vittek. hosszas vizsgálat után kiderült hogy átmeneti sokkba kerültem és hogy 3hét pihenőt kell tartanom semmi akciót közben. az összes osztálytársam mindennap meglátogatott. de azt még mindig nem értettem hogyan halhattam meg még ha átmenetileg is. ez furcsa sőt inkább ijesztő... agyardoktor (igen ezt a nevet még Jacob mondta nekem amikor átjött Bellához) mindennap átjött megnézni történt -e valami változás. Embry nem jött a "temetés" óta. fájt igen fájt az ahogy elbánt velem. de már tudom hogy ő sem érez másképp irántam mint egy barát. ezt tisztáztuk még a Cullen házban.
-bejöhetek?-dugta be a fejét Seth. ő jött át hozzám a legtöbbször.
-persze gyere csak-ültem fel az ágyban és arrébb tettem a gépet.
-hogy vagy?
-köszönöm jobban. és te?
-meg vagyok.-mosolygott és még mindig az ajtóban áll.
-ülj már le-mondtam neki és megpacskoltam a maga mellet a helyet. oda jött és leült mellém
-csak azért jöttem hogy ezt át adjam-adta oda kis papírkát
-nee Leah miért nem jön ide?-morcoskodtam
-nem jöhet ki. amióta a baleset történt
-mi..mi mi történt amikor kómába estem?
-meddig tiszta a kép?
-addig amíg meg nem jötetek-mondtan kicsit komorabban
-nem történt semmi más. viszont vannak többen is...-szuszogta. kicsit feszült volt. az erdőből farkas vonítás hallatszott-nekem most mennem kell-állt fel az ágyról de én a keze után kaptam
-maradj. nem aludtál semmit régóta
-Sam dupla műszakot kér. a te védelmed érdekében
-lehet hogy az én védelmem érdekében de a te védelmed érdekében alszol!-mondtam neki határozottan.
-nem lehet. bármennyire is kecsegtető az ajánlat-mondta kuncogva és elindult az ajtó felé
-és bucsúestipuszit nem kapok-nevettem. tőle mindig jobb lett a kevdem
-de-de- odajött én pedig az arcomat nyújtottam arra ő adott egy puszit a nyakamba és egy puszit az arcomra-jó éjt hercegnőm-suttogta a fülembe és éreztem a leheletét. és kiment a szobából. este van Bella egyre több időt töltött Jacobknál. lecsoszogtam a lépcsőn. volt lent valaki. egy nő.
-apu hol van a....-léptem be a szobába és bent volt egy nő aki Charlaival nevetgélt.
-ó szia kicsim-mondta még mindig kuncogva. apu kuncog egy nővel. ezt is fel lehet venni a furcsa dolgok listájára.-mit keresel?
-a fejfájás csillapítót.-mondtam és elkezdtem kutakodni a szekrényben
-adok ha kell-mondta a nő és kivette  táskájából fejfájás-csillapító pirulákkal teli levelet.-Boni vagyok
-Avril Swan. és köszönöm-mutattam a levélre és kivettem belőle egy szemet és félbe törtem-apu hazajön ma pöti?-pöti Bella volt így neveztük amióta csak túlnőttem. kis pötike. pötidanon biztos mindenki evett már amikor kicsi volt. na ez onnan jött. apu csak rázta a fejét.-köszönöm még egyszer. sziasztok további jó szórakozást-mentem fel a lépcsőn és a kezembe vettem a levelet amit hű szeretni való barátnőm írt.


Egyébként sem tudok veled találkozni mert a bordám még mindig nem javult meg. agyardoktor meg a hatodik infúziót köti belém. kicsit unalmas és az a szag ami belőle jött. jaj te Seth nem hagy nyugton folyton azt lesi mikor viheti neked a levelet. kicsit zavaró de szerintem tök cuki. ahogy beléd van zúgva^.^

annyira hülye Leah! folyton kombinál hogy én meg Seth. és mi meg mondjuk neki hogy ez nem igaz és inkább foglalkozzon Paullal. igen Paullal több mint egy hónapja hogy együtt vannak.pont egymáshoz illenek. két idióta forró fejű. de nem is baj így legalább boldogok.

4 megjegyzés:

  1. Ó máj gád!!!!
    hát ezz dúrvaaaa!
    tényleg meglepett az eleje!
    Jajja de drága Seth! Azért sajnálom kicsit az Embry ügyet...
    Leah+Paul??!! igen két forrófejű idióta... pontosan!
    siess♥
    pussy!♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    DorCsád♥

    VálaszTörlés
  2. mondam h meg fogsz lepődni az elején xD ugye kis cuki falat istenem haza hoznám és ő lenne az én kis farkas bababám <3 majd még lesznek itt bonyodalmak Embryvel hidd csak el...:D(gonosz vigyor) Leah és Paul jaja..:D két kis babucim.:D

    VálaszTörlés
  3. fúú Embry-vel úgy mond hamar túlestek a szakitás dolgon.
    de Seth az jó lenne Avril-nek :D
    Paul meg Leah hát igen furcsa,furcsa de tényleg két forrófejü :P
    siess a kövivel!!

    VálaszTörlés
  4. szijja:) ki vagyok akadva.....o_O
    temetes....nah me nah:)
    kemeny...de láw<3
    varom a kovetkezot!!!

    VálaszTörlés