Szijjjaaa!!!


Örülök hogy ide tévedtél! Remélem tetszeni fog a blog és szívesen fogod olvasni a történetemet. amit tudnod kell a storyról.

A történet Avril Swanról szól aki Spanyolországban Barcelónában, de most elköltözik szeretett városában. Innen kezdődik a bonyodalom.... Vajon sikerül neki barátokra lelni vagy éppen megtalálni a helyét ebben az új életben? vagy megtalálja a szerelmet? Ki tudja... Olvasd el és megtudod. Köszi hogy benéztél! Remélem többször is be fogsz. Szia
Cserrybogyesz

2011. január 2., vasárnap

itt feji!!!!!

majd hozom a kövit de suli időben elég nehéz lesz...:S boldoguljatok ezzel! jó sulit bár tudom hogy mindenki a háta közepére kívánja!

apu kopogott be a szobába
-lányok fél óra múlva indulunk.dugta be  a fejét az ajtón- a buli lent a parton lesz. de előtte le kel foglalni Billlyt.
-oké-válaszoltuk.felültem és felvettem a levelet is.levágtam az asztalra. Bells felkapta és elolvasta-ugye nem adsz neki még egy esélyt?-kérdezte
-nem tudom-válaszoltam hosszú csend után.-de most készülődjünk nincs kedvem ehhez.- kezdtem el túrkálni a táskámban valami ruháért
- pakolj már ki abból a táskából!-morogta
-jó ez így. majd kipakolok.-mosolyogtam-na de most mit vegye fel? mondjuk ezt?-mutattam fel egy egyszerű gatyát Bella pedig ráztam a fejét.-szerintem se.-hasonló volt az ízlésünk. nem szerettük a csicsás drága ruhákat. végül egy fekete cicanacit és egy virágos inget vettem fel. rendbe szedtük magunkat és elindultunk Charlei kocsijában a Black házhoz. nagyon reméltem hogy nem találkozunk össze. nem tudom mit követtem el, nem törtem össze szerintem egy tükröt sem akkor miért büntetsz??? nem is lett volna igaz hogyha nem lett volna Ő ott...... nem akartam kiszállni.
-gyere avril szállj ki-hajolt be a nyitott ajtón Charlei. nagyot fújtam és kiszálltam. kint a verandán Embry ült kezében egy jégér volt. simán elmentem mellette. Bella rögtön eltűnt Jacob szobájában ugyan úgy ahogy Charlei a TV előtt. Rohadt jó! leültem az egyik székre és bámultam magam elé. egyszer csak Embry tántogott be részegen. és leült mellém kicsit arébb húzódtam. ő pedig közelebb.
-Embry te be vagy baszva! menj már arrébb! ne mássz rám!
-Cicám! ne csináld-csuklott el a hangja a sok piától felálltam
-Jacob!Bella!!SEGÍTSÉG!!-dörömböltem az ajtón. Jacob jött kis én pedig be csúsztam a keze alatt a szobába. leültem Bella mellé az ágyra.
-Avril..-nyüszörögte-gyere ki baba!
-Embry be vagy rúgva-tolta kijjebb Jake- hagyd Embry Avrilt. nem akar látni! menj haza jó?-mondta neki türelmesen Jake de ő nagyon ellenkezett.
-Nem elmegyek-csuklott el megint a hangja és kifelé indult az ajtón. én csak nagyokat néztem. húhh. komolyan gondolhatta mert becsukta az ajtót és ruhaszakadás hallatszott oda kintről. fel álltam és az ablakhoz rohantam. láttam ahogy Embry farkas dölöngélve futott az erdőbe. én gyorsan kinyitottam az ajtót és kikiabáltam rajta.
-Embry!!!Álllj meeeg!-ordibáltam és kiugrottam az ablakon hogy beszéljek vele. Jacob még utánam kiálltott valmit de nem értettem. meg akartam beszélni vele ezt az egészet még ekkor is ha részeg. befutottam az erdőbe neki mentem valami szőrösnek. egy farkas volt de nem Embry. Seth volt.-seth most állj arréb kérlek.-de ő nem engedett a fejével tolt hátrább. - a francokat már menj arréb. vagy megütlek-fenyegettem elég bénán. mintha fájna is neki....... de ő még mindig nem engedett. úgy lökött meg hogy seggre üljek ő pedig eltűnt a bozótban. pár másodperccel később vissza jött. emberi alakban egy szál boxerben..
-nem mész sehová-nézett rám dühös szemevel
-és ha igen-pimaszkodtam.
-akkor nagyon megbánja Embry-sziszegte
-ezzel mit akarsz mondani?-kérdeztem vissza mérgesen
-azt hogy nem hagyom hogy elmenj
-mégis miért?
-mert kárt tesz benned....
-te nem?-kérdeztem egyre dühösebben- nem mindegy neked? hogy én mit csinélok? semmi közöd ozzá? és most megyek- de ő nem engedett.- mi a fenét csinálsz?
-megvédelek..
-mégis mitől? szerinted Embry képes lenne bántani?
-ilyen állapotban igen
-miért és te nem? ha tovább beszélek hozzád fel robbansz és úgy fogok kinézni mint Emily bocs nem is mert szét marcangolsz... mert én beszóltam neked! TE PEDIG ITT JÁTSZOD A NAGY MACSÓT! KI A FASZT ÉRDEKELSZ?! ENGEM NEM!-ordibáltam

-ÉS TE? ITT ÁLLSZ AZ ERDŐBEN A KIS EMBRYD UTÁN FUTSZ ÉS MÉG TE DOBTAD!!KIOSZTOTTAD TUDOD MI VAGY TE EGY MOCSKOS KIS RIBANC! MINDENKINEK CSAPOD ITT A SZELET AZTÁN MEG DOBOD MINT VALAMI BOTOT! ÉS TE ÉRZED MAGADAT SÉRTETTNEK! NEM TIS TUDOD MIT CSINÁLSZ AKKOR INKÁBB FOGJAD BE A SZÁDAT!  JOBB LETT VOLNA HA AZ A FEJVADÁSZ TÉNYLEG MEG ÖL!-kiabált velem. én pedig akkorát húztam be neki hogy hátrébb tántorodott. elkezdtem rohanni a másik irányban. igazán fájt amit mondott.  de igaz volt egy hülye kurva vagyok.........vissza kell mennem Barcelónába minnél előbb.

hát ennyit hoztam mára nektek kezdjétek ezzel a sulit majd hozom a fejit.

8 megjegyzés:

  1. Hát manóm... x)
    am sajnálom h nem komiztam egy ideje, csak nem volt időm olvasnii... bocseszkaa.
    hát az a tántorgó farkas... az kibaszottjó volt.
    amúgy szentem csöppet megérdemelte avril a beolvasást.
    szeretlek!
    pusszancs
    xoxo

    DorCsád (L)

    VálaszTörlés
  2. fúú b***meg ez nagyon jóó lett!!
    ahogy seth kiosztotta avril-t az a rész nagyon tetszett!!!
    siess a kövivel!!

    VálaszTörlés
  3. jajj lányok kösziii!!<3
    Dorcsám: smi baj csak kicst szomrú voltam hogy nem beszéltünk :S há gen zet miost megérdemelte.......
    én is szeretlek(L)

    erna:ajj hát igen köszike dirket úgy indítottam ezt h tiszta energia bombával kezdjétek ezt a kibaszott sulit!:S
    siestek sietek dmost nem nagyon fog összejönni olyan gyorsan sorry..:S
    puussyy

    VálaszTörlés
  4. Sajnálom hogy nem tudod tovább írni pedig tényleg nagyon jó lett mint ahogy az osztálytársam mondta Erna ő ajánlott ezt a blogot és megérte elolvasni szupi és gratulálok a sikereidhez csak így tovább pusz: La Push

    VálaszTörlés
  5. siess zzal z új fejezettel mert kitör kiváncsíság hogy mi lesz még benne lc PUSZ:La Push

    VálaszTörlés
  6. amúgy hanyadikos vagy? Pusz:La Push

    VálaszTörlés
  7. réka és La Push ugyan az a személy én mondom La Push

    VálaszTörlés
  8. szijasztok avygos szija xD
    nem tudom elég sokszormondani kösziköszikösziköszi!!:::D
    imádlak titeket Erna lesza reklámozóm xD
    réka/lapush (ez jóóóh)
    köszi zépen sietek sietek de itt a felvételi meg midnen....soorryka.....
    de DorCsám az én irágom azért besegít...;)
    öhm 8.os vagyok amint elolvastad az eléjét és elértél a felvisrészhez godolom ár leesett....
    még egyzsr bocsika és köszike...(L)
    pusyylak
    Erna kösziiiii..:D ajj miött elfelejtem erna már kérdeztem mi az msn címed?:O ha elkérhetem..:$

    VálaszTörlés