Szijjjaaa!!!


Örülök hogy ide tévedtél! Remélem tetszeni fog a blog és szívesen fogod olvasni a történetemet. amit tudnod kell a storyról.

A történet Avril Swanról szól aki Spanyolországban Barcelónában, de most elköltözik szeretett városában. Innen kezdődik a bonyodalom.... Vajon sikerül neki barátokra lelni vagy éppen megtalálni a helyét ebben az új életben? vagy megtalálja a szerelmet? Ki tudja... Olvasd el és megtudod. Köszi hogy benéztél! Remélem többször is be fogsz. Szia
Cserrybogyesz

2010. december 31., péntek

A suli...

 A Suli.....
Sethéknél még egy ideig ültem a konyhába. Seth többször is megkérdezte hogy nem kérek-e semmit sem. mindenre az volt a válaszom hogy nem.
-hol szeretnél aludni?-kérdezte és leguggolt hogy lássa az arcomat.
-nekem mind1
-Leah szobájában?
-nem hinném hogy örülne nekem.
-akkor marad az..az én szobám mert a vendég szoba tele van dobozokkal.
-akkor te hol alszol?-a nappali irányába nézett
-itt lent. a kanpén
-ne. aludj te fent én pedig itt lent
-nem akkor egyezzünk meg abban hogy te is és én is fent alszunk.
-áll az alku-válaszoltam és egy kicsit jobb kedvre derültem. felmentünk a szobába Seth adott nekem egy polót ami Leah volt és egy nadrágot ami szintén az övé volt meg még fehér neműt. elmentem fürdeni majd Seth is. körül néztem a szobájában. elég szép olt. kis dolgok az asztalon könyvek, fényképek amin ő és az édesapja. ahogy hallottam meghalt az édesapja egy vámpír ölte meg. Sajnálom szegényeket. tudom milyen érzés Claire néni után. megérkezett Seth is. lefeküdt az ágyra de egy rossz mozdulat miatt felszisszent.
-mi  baj?-kérdeztem és oda mentem hozzá
-semmi csak egy kis karcolás a hátamon- lehúztam róla a takarót és egy hatalmas sebbel találtam szembe magamat.
-Seth-sikkantottam fel- ez nem karcolás ez egy seb-átfordult a hátára és lefogta a kezeimet
-nyugi pár perc és nem lesz ott.
-de....
-semmi de. és most-meg rántotta a kezemet és rádobott az ágyra magával szembe fordított. -feküdj le szépen-nyomott le a párnára
-de a hátad...
-már megint az a fránya de. Te csöndben szundizol-mosolygott rám. engedelmeskedtem s elaludtam. reggel ő kelt fel korábban.-szép reggel-mosolygott kedvesen
-neked is.-nyújtózkodtam-hmmm hogyan aludtál?
-én jól de te biztos jobban....-mosolygott huncutul. mit csinálhattam?
-igen tökéletesen. miért mit csináltam?
-nagyon szeretted hogy átöleltelek.
-na ne-csúszott ki a számon-bocsi
-nem baj nekem jó volt-pirult el éslesütötte a  szemét.
-jaj de aranyos vagy-kuncogtam. felnézett azokkal a hatalmas nagy barna szemeivel. Avril! neked ott van Embry. de akkor is el kell ismerni hogy Seth egy Adonisz. na jó ezt hagyjuk. biztos van neki is egy gyönyörű,kedves,szeretni való barátnője akivel boldog. tuti. elkezdett valami csipogni. mind a ketten neki álltunk keresni Seth lent a földön én fent az ágyon. megvan! Seth telefonja volt. de még valami csörgött. felemeltem a kezemet majd a fejemet. és láttam ahogy Seth is. megint egy vonalba kerültünk. azok a szemek........
-akor itt a tiéd-mondtuk egyszerre és felnevettünk-tessék-megont csak egyszerre sikerült megszólalnunk. átadtuk egymásnak a telefonját.
-köszi. hogy lehet Embry?-kérdeztem aggódva. és láttam ahogy Seth szeméből eltűnik az a kis boldog csillogás helyette pedig csalódottság lesz.
-biztos jobban-köpte oda.
-na jó most mi bajod?.-kérdeztem csodálkozva
-nekem?  semmi, igazán boldog vagyok hogy ti boldogok vagytok.
-na jó ezt hagyjuk milyen nap van ma? és hány óra?
-hétfő.  és 6:30-nézte meg a telefonját.
-suli?-kérdeztem félve. még eddig nem voltam ebbe a suliban. kicsit féltem. bár nem tudom mitől.
-igen-fintorgott.-öhm Edward az este hagyott itt neked ruhákat. Tessék-adta át a zacskót.kiborítottam a zacsi tartalmát az ágyra. volt benne egy lila virágos felső egy fehér öv egy fekete csőnadrág és egy sál. miután rendbe szedtem magamat és a szobát és felöltöztem. lebaktattam a lépcsőn. Seth éppen a táskájával bénázott-a franc!-morogta
-várj segítek-oda mentem és rendesen bele raktam a könyvet így sikerült elhúzni a zibzárt. hálásan pislogott rám. felkaptuk a cipőnket és én egy dzsekit is. Sethnek minek is hogyha van saját kazán a  testedben. egész utat végig beszélgettük és nevettük. a suli közelében voltunk én háttal voltam mindennek csak Sethtel szemben voltam úgy mentünk amikor valaki átölelte a derekamat és arrébb vitt pontosabban egy csoport közepébe. a fiúk voltak azok.
-szia szép lány-suttogott a fülembe Embry
-szia. sziasztok fiúk.köszöntem nekik. Embry megfordított és megcsókolt. olyan régen láttam. becsöngettek. semmilyen ismerős arc nem volt bent a teremben. matek. fújj de utálom..... óra közepén Jacob írt egy sms-t
-mi van össze vesztél VELE?
-mi? nem!
-hát akkor?
-nincs hát akkor csak....
-csak?
-csak fáradt vagyok....
-persze...
-ajj Jake
-én vagyok kicsicsillag  xD
-kicsicsillag-motyogtam kicsithangosan.
-igen miss. Swan?
-semi tanárnő-végre kicsöngettek. a folyosón nemfigyeltem mert valakibe beleütköztem.
-szeva kicsicsillag-húzott  le a lépcsőre Jacob
-szia
-na mi baj van?
-semi tényleg-bíztattam
-biztos?-jól tudtam hazudni. nem úgy mint Bella
-teljesen.-álltam fel és felhúztam a "lépcsős kukámat-gyere te lelki szemetes.  milyen órád lesz?
-irodalom-fintorgott-neked?
-öhm. biosz.
-hát akor szia
-szia-elindultam a biosz terem felé. kicsit kóvályogtam mire oda találtam. ott vége voltak ismerős arcok. Jared, Seth és Paul
-szia baby baba-kiáltott felém Paul
-baby baba?-húztam fel a szemöldökömet mosolyogva.
-nem tetszik?
-nem mondtam ilyet-vigyorogtam-- egész napot végig röhögtük. szerda van. itt ülök az órán Embryvel nem bezéltemhétfő óta. írtam neki sms-t, hívtam, el is mentem hozzájuk de anyuja azt mondta hogy őrjáraton van.végre kicsengettek. elndultam az ebédlő felé amikor Leah elém lépett.-öö szia
-szia-milyen órád lesz?
-ööö tesi.-kicsit furi volt
-áhh nekem is. akkor gyere menjünk öltözni. -állt meg az ebédlő ajtajában
-öhmkcisit késöbb szeretnék enni egy almát.
-almát. úgy hallottam. nem éppen finom-hárított
-akkor valami mást-próbáltam bejutni.-Leah mit akarsz? miért nem engedsz be? van bent valami?csak 1 nyomorult almát vagy vizet vagy valmi táplálékot szeretnék bevinni a szervezetembe!-kezdett dühíteni  az hogy nem enged be
-inkább ne. gyere adok majd valamit csak gyere tudod nem jó elkésni.
-Leah! engedj be!-mondtam haragosan. félre toltam az ajtóból és bementem. amit oda bent láttam az undorító és fájdalmas volt......

hát ennyi lett ez feji. lécci komikat!

2 megjegyzés:

  1. ez nagyon jóólet,és nagyon jóó hogy ilyen hamr hoztad a két frisset!!
    fogadjunk hogy Embry egy lányal volt...
    várom a frisst és NAGYoN NAGYon NAGYon NAGYon SIESS
    PUSZII <3

    VálaszTörlés